Is er iemand die naar Barbados of de Bahamas Is geweest? Wij willen heel graag naar 1 van die 2 gaan.. Maar er zijn bijna geen aanbieders. Dus hoe hebben jullie geboekt? Welk hotel? Voor hoelang en wat kostte het?
NBBS heeft ook meerdere reizen zowel naar de Bahama's als Barbados. Helaas geen ervaring om te delen.
Barbados is een engels eiland dus je zal via London vliegen. Vroeger vloog Martinair wel op Barbados. Er zijn wel een paar aanbieders zoals Talisman en Kuoni of een onderdeel daarvan maar dat zal gericht zijn op het luxere segment. Je kan natuurlijk altijd zelf boeken via internet en googelen op apartementen en hotels daar. Ik ben zelf 3 keer op Barbados geweest....het is een heerlijk eiland, klein, vriendelijk en prachtige zachtroze stranden. Zeker een aanrader !
Ik ben begin jaren '90 (vorige eeuw, dus heel lang geleden) naar Barbados geweest. Toen kon ik dat gewoon nog via een reisgids van het reisbureau boeken en inderdaad met Martinair erheen vliegen. Geen idee hoe dat nu gaat. Ik heb even zitten googlen en zag nog wel aanbieders (maar wel minder als toen).
Ik ben twee jaar geleden op de Bahama's geweest. Gecombineerd met een rondreis in Florida. Vanuit Miami met het Cruiseschip naar de Bahama's. Om eerlijk te zijn zal ik niet meer kiezen om hier naartoe te gaan. We hebben drie eilanden aangedaan, dus een goed beeld van de Bahama's. De eilanden zijn vervallen en er is een hoop achterstallig onderhoudt. De weg naar het strand was bezaaid met afval en glas. Totaal geen tropisch eiland gevoel. Mensen zijn stug en onvriendelijk. Het snorkelen was wel schitterend. Mijn tropisch eiland gevoel was op de Phi Phi eilanden en op het eiland waar The Beach is opgenomen, dat was pas genieten. Ondanks dat het niet duur was, de cruise van 300,- p.p. voor 5 dagen, raadt ik het niet aan. Hawai moet wel schitterend zijn hoorde van een medepassagier. Succes met uitzoeken!
Als voor jullie vertrekken van Dusseldorf een optie kan zijn moet je eens kijken op Air Berlin. Die vliegen naar zowel Barbados als de Bahama's. Je zult sowieso 1x moeten overstappen. Tarieven zijn afhankelijk van periode natuurlijk, maar hou rekening met zo'n 1000 pp Het hotel/resort kun je dan los boeken. Soms scheelt het namelijk behoorlijk om het los te boeken, maar dat hangt weer van veel dingen af. Kun je het altijd vergelijken.
Wij zijn op huwelijksreis naar Miami geweest (vond ik echt geweldig!) en toen aansluitend een paar dagen naar de Bahama's met een cruiseschip. Ik vond de Bahama's een leuke ervaring, maar ik had het er wel gezien na een paar dagen. De stranden zijn er overigens ontzettend mooi! Maar wij hadden dus een reis naar Miami geboekt en ter plaatsen de reis naar de Bahama's. Dus ik heb geen idee wat het kost als je rechtstreeks daarheen gaat.
Thnx voor alle reacties! Had een mail gestuurd naar Kuoni, 15 dagen Barbados all inclusief kost je 3600 per persoon..... niet normaal zo duur!!!!! Gaat hem dus niet worden
kuoni is ook wel een dure reisorganisatie, wij hebben er ook weleens een offerte gevraagd voor een reis en dat was toen 2x zo duur als een andere organisatie, echter vind ik (mijn mening) voor 15 dagen incl vliegreis en all inclusive (waarschijnlijk in een luxe resort) voor een bestemming waar dus niet veel aanbieders naar zijn het nog wel meevallen. Misschien kun je nog een offerte naar da NBBS.nl of WRC reizen sturen, die hebben misschien nog wat alternatieven. oja en als ik vragen mag, waarom wil je naar de bahama's of barbados? zijn er nog andere bestemmingen in die regio misschien makkelijker/goedkoper te vinden, wat jullie misschien ook leuk vinden...st. maarten, jamaica, cuba...zijn wel wat meer reisorganisaties voor. succes! hopelijk vinden jullie iets binnen je budget!
bedankt voor alle reacties. We hebben gisteren geboekt naar Curacao voor 15 dagen, was leuke aanbieding met hele luxe appartementen en vliegen met KLM. Dus super happy!
Exit Reizen | Amerika & Canada Reizen | exit-reizen.nl Met deze organisatie rondreis gemaakt en vanaf miami ford lauderdale de oversteek gemaakt met cruisboot voor 3 of 4 dagen weet niet meer zeker. Was een hele mooie ervaring maar wij hebben verder niets gedaan dan luieren zwemmen genieten van het prachtige strand. Dit omdat wij al zoveel km s gemaakt hadden was dit uitrusten. Wel een boottochtje gemaakt wijn kaas tocht was erg leuk.