Hoi iedereen In mei word mijn man 30! Dit wil ik graag vieren met een suprise party in de tuin. Bbq aan, lekkere hapjes,biertap etc! Hebben jullie nog leuke ideeen? En mss ook een leuke tekst voor op een spandoek? Alvast bedankt
Hier eens kijken...uit de oude doos: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/302345-leuke-spandoek-tekst-30-jaar.html
Mijn man wordt ook 30 volgende maand. Mijn dochter wordt in dezelfde week 1 jaar, dus we vieren het samen. Ik weet dat hij het vreselijk vindt om 30 te worden..des te meer reden om er veel aandacht aan te besteden haha. Maar ik heb ook nog niet echt een idee hoe ik het ga aanpakken. De uitnodigingen zijn iig al verstuurd met een foto van m'n man en dochter. Beide met een kroontje op en daaronder de leeftijd. Bewerkt met Aviary. Dus ik lees even mee voor verdere inspiratie
oh, ik lees ff mee! mijn man wordt in juli 30 en ben ook al vanalles aan het bedenken! (beetje vroeg maar liever te vroeg dan alles op het laatste moment moeten doen)
hahah ik ben ook altijd optijd! Ik heb iedereen al uitgenodigd zodat ze die datum vrij kunnen houden! De tijd enz laat ik ze later weten. Ikzelf ben een maand later jarig maar omdat we het nu voor hem uitgebreid vieren doen we het samen. Hij is jarig in het pinkster weekend en dan zijn we altijd weg met de fam dus heb ik het een week eerder gedaan, dan is het ws echt een verrassing. Ik zorg dat hij overdag aan het werk kan bij een kameraad en dan rond 19.00 thuiskomt als iedereen er als is. Ga een tap huren, bbq aan mijn zus en moeder en ik gaan salades hapjes etc maken. Nu nog leuke tekst voor op een spandoek enz. Die van bosi had ik idd gezien maar stond nog niet echt wat leuks tussen
Jaaaa ik lees ook mee! Die van word eind juni 30 en wil precies hetzelfde doen. Hij is al een reis aan het plannen dat weekend maar ik doe het dan heel sneaky een week van te voren
Voor de dag zelf bestel ik een mooie taart en zorg voor oppas voor de kinderen en neem hem mee uit eten!
Toen mijn man 30 werd, heb ik een surpriseparty georganiseerd. Hij had echt niets in de gaten! Ik heb al heel ruim van tevoren een datum gepland en de gasten uitgenodigd. Verder heb ik familie en vrienden (die graag koken) gevraagd om hapjes te maken. Zoet en hartig. Zelf had ik ook het e.e.a. Gemaakt. Het was een soort tapasbuffet. Heb het feestje in de woonkamer gehouden, veel meubels eruit of aan de kant en dan sta-tafels erin en slingers. Buiten nog een tentje voor de rokers. Als het mei is, zal het wel lekker weer zijn. Dan kun je een grote partytent neerzetten. En slingers met 30 erop. Je hebt in feestwinkels ook leuke deco voor 30-ers. Zoals een bordje met de tekst " 30 & sexy" enzo. Zelf had ik een hele mooie taart laten maken, voor mijn eigen verjaardag. Hier een foto. Voor een man dan wel met andere kleuren denk ik!