Fietsen met deze wind?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Madelon84, Nov 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

Ik vroeg mij af of jullie gaan fietsen met jullie kleintje vandaag of al hebben gedaan. ik moet wat boodschapjes halen en het is droog dus ik zou ff met de fiets kunnen. maar ben een beetje bang voor die windstoten, stel dat we omvallen! of valt het wel mee?

2. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nog geen ervaring mee aangezien Chloé nog niet kan zitten maar ik zou zeggen ga eens buiten staan en oordeel zelf, als je het niet vertrouwt zou ik het zeker niet doen.
    Ligt er natuurlijk ook aan hoe hard bij jullie de wind is he!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,069
    113
    Ik zou liever gaan wandelen. Ik ben laatst ook eens met heel harde wind gaan fietsen en ben toen behoorlijk verrast door een harde windvlaag, zat bijna 2 meter verderop in het gras toen. Wel met 2 kindjes en weinig beschutting, maar toch.

4. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    woon in denhelder en het gaat hier zo te keer
    ik durf eerder niet weg omdat ik bang ben dat je iets op je kop kijgt
    dus ik ga vanavond pas boodschappen doen met de auto
    nu lekker veilig in huis

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hier net met de kinderwagen weggeweest, maar moest hem heeeeel stevig vasthouden anders bliezen we samen weg...! Dus ik zou niet gaan fietsen!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Ik zou ook niet gaan fietsen, één harde windvlaag en je ligt..
    Nu ben ik ook niet de beste fietster ;)

7. Madelon84

tnx meiden. tja, ik zie heel gauw beren op de weg dus daarom vraag ik het even.
    ik kan helaas niet wachten tot vanavond.. dan hebben we geen eten. dan ga ik wel wandelen. is wel ver, maar ach, goed voor de lijn!

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

SUCCES meid!

Wij gaan hier de deur niet uit vandaag. Zelfs niet wandelen,het waait hier behoorlijk. En zie ook allemaal beren, nou ja eerder takken of dakpannen die in het rondvliegen haha. Of stel ik me nu aan???

Manlief er maar op uit sturen zometeen :D

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zie hier veel mensen op de fiets, waarvan de bikkels die stevig kunnen doortrappen het wel redden, maar moeders met kinderen stappen eigenlijk allemaal af omdat ze er niet tegenin komen. (ik woon vlak bij het water, het waait hier heeeel fors! zeker bij de kruispunten waar je ineens een rukwind van opzij kan hebben)
    heb ook al een meisje zien vallen met haar fiets.

ik zou dus niet gaan fietsen met een kleintje op de fiets, maar lees ook dat je al had besloten om te gaan wandelen. succes!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik durf ook niet te fietsen met deze wind hoor. Ik kan goed fietsen, maar sinds de kleine voor op zit ben ik zo onzeker en dus wiebelig (helemaal als ze ook nog eens heen en weer beweegt). Ik blijf dus binnen, al verveel ik me dusdanig (jaja, met een 15 mnd oud dreumesje :p) dat ik me misschien nog even buiten waag met de kleine meid.

11. Storm

Storm Niet meer actief

Hier wordt gewoon gefietst! Vanmorgen moesten we naar zwemmen en vanmiddag moest mijn zoontje naar de crèche. Is best te doen, al trap je je een ongeluk. Maar moet wel zeggen dat ik ook een heel stuk door de bouw kan...

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou ook niet fietsen, ik ben al een enorme zeikerd met mn dochter erbij op de fiets.

Ik ga straks nog wel even proberen te wandelen, hier waait het wel, maar niet zo erg als in het noorden denk. Wonen hier in zuid wast brabant.

13. Madelon84

ben net terug van wandelen.. en blij dat ik niet met de fiets ben gegaan! ik moest af en toe keihard duwen om vooruit te komen. door de woonwijken ging wel. maar de open stukken met bomen vond ik wel eng! je hoorde de wind echt loeihard door de bomen gaan. was echt bang dat er net een zou omvallen als wij er onder liepen. maar we hebben het overleefd! en effe lekker uitgewaaid! ik verveelde me ook, gister ook al de hele dag binnen gebleven. nu is het tenminste droog, gister was helemaal drama!

14. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,716
    3,151
    113
    Female
    heb vanmorgen om 7 uur een kwartier gefietst mijn zoontje naar het kdv brengen en weer een kwartier naar huis, een kwartier weer ophalen en een kwartier weer naar huis en 10 min naar de winkel en 10 min terug, 10 min naar mijn moeder en vanaaf weer 10 min terug.
    is best te doen als je de wind mee hebt haha tegen is heel zwaar fietsen, vooral de wind van de zijkant vond ik persoonlijk heel eng! die blies mij idd bijna omver.

liefsz

15. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier wel gewoon gefietst hoor! Maar wel tussen de huizen door en ik woon in het midden van het land, dus wie weet valt het hier mee in verhouding tot bijv. de kust ofzo. Het is idd wel zwaar trappen, maar Lucas vond het geweldig! Die zat te gieren voorop de fietst door alle rondwaaiende blaadjes :D

Share This Page