Tips...? 4 maandjes en overgeven

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sunshine1976, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Succes meid ! Heel goed dat je gaat, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met die kleintjes !!

Laat je het nog even weten? Liefs Sassie

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff kort berichtje vanaf m'n mobiel voor het slapen gaan.Ze heeft antibraakzetpil gekregen.Hier na de fles.Gelijk 200cc gegeven en so far so good en ligt ze heerlijk te tukken.

Meer nieuws later en thanks voor alle support!!!

3. sunshine1976

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames,

De nacht was super!! Ze heeft heerlijk geslapen met 200 cc op haar maagje. Toen de zetpil uitgewerkt was kwam er wel weer wat uit. Wel veel minder en het was een stuk dikker dan voorheen. Nieuwe zetpil erin, weer een flesje gegeven. En na die fles heeft ze gepoept ( had ze ook al 2 dagen niet gedaan) het was wel veel dunner dan normaal.

En verder is ze nog steeds helder en vrolijk. Zo bizar vind ik dat met kindjes! Heeft ze bij wijze van spreken haar spuug vh overgeven nog op haar kin en zit ze alweer te lachen!

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hey Sunshine,

wat hebben ze verder gezegd bij de HAP? Dat het een virus is ofsow? Fijn dat die zetpillen werken, ik hoop dat ze gauw weer zonder kan! Ow en Tycho hier die kan ook lachen op de raarste momenten. Soms dan heeft ie een mega huilbui en dan ineens ligt ie in een deuk... en waarom geen idee hahaha

5. sunshine1976

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha dat -Jantje lacht, Jantje huillt- is wel herkenbaar.
    HAP heeft gister eigenlijk niet gezegd wat het kon zijn. Maar er is inmiddels wel een dossier aangelegd van al mijn telefoontjes:D en de dame die ik vanmiddag had gebeld (omdat ze de fles van 12 uur niet wilde) zei dat wel een virus kon zijn. Er scheen wel wat te heersen. Ze vroeg of ze naar het kdv ging. Ja dus, dinsdag was net haar 3e keer. Bizar dat ze daar zoveel oppikken!

Ze heeft net ook paracetemol gekregen wellicht heeft ze pijn en daar helpt die anti braak pil niet tegen. Ze heeft net wel weer een fles op. Hopelijk blijft die binnen. En wordt ze snel weer beter!!

Pff ik weet niet wat ik mee maak joh! Toen ons meisje er nog niet was en je hoorde mensen vertellen dat hun uk ziek was. Dacht ik altijd 'nou die wordt vanzelf weer beter'. Maar nu zit ik er zelf midden in en moet ik mijn best blijven doen om er nuchter naar te kunnen kijken!

Share This Page