Legoland Duitsland

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by maria80, Dec 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,974
    136
    63
    Ik kwam een leuke aanbieding tegen voor legoland in Duitsland. Kent iemand dit en is het een aanrader?

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wij zijn hier afgelopen Juni geweest. Opzich wel een leuke park vooral voor de leeftijden van jouw kinderen :)

maria80 likes this.
  3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Wij zijn er nu 2x geweest, heel erg leuk voor legofans. Het is vooral leuk als je er blijft overnachten, kun je tot heel laat blijven of al heel vroeg het park in.
    Het ligt ook in een mooi gebied, dus je kunt er ook een week doorbrengen op een camping in de buurt. Of je kunt er heen op doorreis naar Italie... mogelijkheden genoeg!

maria80 likes this.
  4. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,021
    284
    83
    Female
    Wij zijn er afgelopen jaar geweest op doorreis naar Italië. Voor die leeftijd is het ee leuk park. Genoeg variatie in attracties en geen enorme stukken lopen. Het park ging afgelopen zomer open om 10 uur en de meeste attracties sloten al om19 uur, het park om 20 uur, dus zoals hierboven van heel vroeg tot heel laat in het park kunnen blijven vond ik tegenvallen. Voor ons was het echt lang genoeg, daar niet van, je bent toch de hele dag aan het lopen/ slenteren/ wachten, dus wij waren toen ook wel 'klaar'. Wij hebben 2 nachten bij legoland geslapen in een huisje. Niet supergroot, maar voldoende, wel een heel lekker en uitgebreid ontbijt . De aankomstdag waren we om 16 uur in het park ivm grote afstand rijden, tweede dag de hele dag en de derde dag weer in de auto naar Italië. Onze kinderen hebben echt genoten en zouden zo weer heen willen!

5. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,289
    10,260
    113
    Ken het nog niet maar lijkt me super leuk, zou je willen vertellen wat voor aanbieding je zag?

Share This Page