tips aanschaffen Mi Moneda

Discussie in 'De lounge' gestart door flipflop, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    ik wil een Mi Moneda ketting gaan aanschaffen. maar wat is nu het handigst en mooist?? ketting van 80 of 90 cm? en welke maat munthouder is het handigst of hangt dat af van welke munt je graag wil??

en welke webshop is goed?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  3. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Een tip koop geen lange ketting van mimomenda die gevlochten is bolletjes er tussen. Ik heb hem nog geen week om gehad en hij was kapot. Dit wordt niet vergoed door mimomenda, een maling deden ze dit en hierna was hij weer binnen 3 weken kapot, dus heb nu een ketting waar ik niets mee kan. Gaat om deze ketting.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,9 KB
      Weergaven:
      103
  4. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Ik heb een ketting van 90cm maar niet van Mi Moneda zelf maar heb een wat stevigere omdat die van Mi Moneda erg dun is en snel kapot gaat

Daarnaast heb ik een large pendant in het zilveren met een gouden munt erin en een medium gouden pendant met een zilveren munt erin heb de ketting inmiddels een jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee .. :D

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb de mijne trouwens weggedaan, ik vond (en vind) het een prachtige ketting maar zo onhandig zo'n lange ketting met een klein kind... Daardoor had ik 'm maar heel zelden om.

6. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, neem niet de dunne ketting van MiMoneda (met en zonder bolletjes), want die breken binnen no time! En ze doen er niks mee, als je terug gaat....

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hier een lange 90 cm ketting van Mi Moneda, best dun, maar nog geen problemen mee gehad hoor en heb 'm toch al een half jaar.

8. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Mi Moneda heeft ook verschillende kettingen, lengtes en dikte. Ik heb een Jasseron ketting, die heeft grovere schakels. Kostte € 125,-. Ik vind de large pendant het mooiste.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn schoonzusje had idd ook mi moneda. Eerst een dunne ketting, die brak. De tweede dikkere ketting brak ook. Zij heeft nu de ketting van lucardi, die is echt heel stevig.
    Ik heb een complete set van Lucardi. 90 cm met een kleine muntenhouder.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Heb een zilveren 90, middel munt houder, muntje met voetjes en een muntje met een hart, en de naam van mn dochter

11. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    heeft lucardi dan een soort gelijke ketting in het assortiment??
    tnxs voor de tips. ik had al eens eerder gehoord van het breken van de ketting. ik heb nu de ketting van €75 op t oog, die lijkt al steviger als de ketting van 80€37,50. ik weet dat er verschillende maten munthouder zijn, maar kan je alle munten ook in verschillende maten krijgen?

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ja volgens mij zijn ze allemaal te bestellen!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja ze hebben er ook bij lucardi

mi moneda slijt heel snel, de rose een goud verliest snel zn kleur dus zou die niet pakken

14. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Mijn tip: Niet doen. Het is geen zilver en verkleurd erg snel. De cages waar de munten in moeten zijn zo dun dat je ze zo plat duwt met 2 vingers, prut dus.
    Ik heb een gewone zilveren (dikkere) bolletjesketting van een juwelier, je ziet echt geen verschil met Mi Moneda, en ik ben echt heel erg kieskeurig.
    Dji Dji Italia heeft mooie echt zilveren munten en ook Joy de la luz is erg mooi.

15. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Mi Imenso heeft ook mooie munten en houders.

16. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik heb ook een Mi Moneda een lange en dunne ketting met bolletjes.ik heb die nu twee jaar. Hij is 1 keer stuk gegaan en ik mocht hem opsturen en kreeg gewoon een nieuwe. Dus het ligt er denk aan waar je de ketting koopt

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    mi moneda is geen zilver?????? daar sta ik van te kijken! het is behoorlijk aan de prijs dus dan verwacht ik wel echt zilver!

Ik ga eens kijken naar de merken die je noemt!

18. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ik heb de bolletjes ketting van Mi Moneda. 1 keer gebroken, opgestuurd en hij is gemaakt. Ik heb hem nu al 1,5 jaar.
    Ik heb de zilveren ketting. Met grote goude houder met rose munt en kleine zilveren houder met gouden munt.
    Het is wel zilver, maar de goude en rose goude zijn niet echt. Dit is zilver met een laagje kleur eroverheen.
    De houders verkleuren bij mij echt niet!
    Wel de munten die erin zitten, dochter en ikzelf zitten er vaak aan te friemelen en op den duur slijt de kleur. Maar komt mooi uit dat ik van afwisseling houd. Kan ik weer een nieuwe kopen.
    Ben er blij mee!

Deel Deze Pagina