Wij hebben een oude witte houten schouw op de logeerkamer (wat babykamer moet worden) staan. Ding moet weg. Is vrij zwaar en zien het zelf niet zitten om het naar de stort te brengen. (Tja, lui he...) Dus wat doe ik? Zet de schouw gratis af te halen (hoeven er niks voor te hebben) op de weggeefhoek van Facebook....Nou....dat heb ik geweten.... Binnen 5 minuten 30 reacties. En nu al 100 reacties! Moest 24 uur wachten voordat ik het mag verloten. Dus ik mag straks iemand gelukkig maken. Nooit geweten dat het zo'n storm zou lopen! Grappig zeg!
Alleen maar mooi toch dat je er op deze manier andere mee blij kan maken ? Ik geef ook heel veel spullen weg op de weggeefhoek.
Leuk toch!! Dat hadden wi9j vorige week met diverse producten op mp. Die wilde we weg hebben voor de verhuizing. Alles opgehaald binnen 24 uur hahahahaha. Heerlijk.
moet je ff weggeefhoek en dan je regionummer er achter zetten, dan krijg je mensen in de buurt te zien, en als die er nog niet is zou ik er eentje aanmaken is echt super leuk !
Tis echt super leuk, wij hebben er nu zelfs eentje voor onze regio speciaal met kerst spullen, mensen geven hele kerstbomen weg, bakken vol met kerstballen. Ze bestaan dus toch nog die vrijgevige mensen
Zo heb je in je eigen regio ook een Vraag en Aanbodsite, mocht je iets te verkopen hebben. Altijd leuk om iemand anders blij te maken met iets wat je zelf kwijt wilt!
Ideaal is het. Zo kom ik snel van mn spullen af. Deze week zoek ik al het speelgoed uit van de kinderen aangezien ze beide bijna jarig zijn en sinterklaas eraan komt.
Haha ik heb me ook aangemeld en idd het eerste wat ik zag leuk zeg wist helemaal niet dat het bestond wel de koopjeshoek maar dit is natuurlijk nog leuker heb ook nog wel wat spulletjes die ik erop kan zetten...