brrr ja, net in de sneeuw m'n dochter naar school gebracht... Veel huilende kinderen op de fiets, door de sneeuw in de gezichtjes. Maar oke, nu weer lekker thuis en het sneeuwt nu écht flink! (omg rotterdam)
Nee helaas nog niks te zien hier!! alleen wat druilerige regen. Ik ben sneeuwfreak en dat heeft mijn zoontje ook ge-erfd van mij. Dus ik hoop dat het snel los gaat hier. De slee en de sneeuwpakken staan al klaar. Warme chocomel met slagroom voor daarna: check...
jep hier ook vieze natte derrie....dochter was helemaal blij die denkt dat dit het begin van bergen wit goud is
Hier ook al een beetje, maar als je zou zeggen dat het regent zou ik je ook geloven Kortom, valt niet veel aan het beleven. Voor dochterlief af en toe wat afleiding wel, ligt ziek op de bank.......
vieze koude natte drap maar het blijft nu wel wat liggen op de stoep maarja vanmiddag krijgen we regen dus is het weer weg
Hier sneeuwd het volop het blijft gelukkig niet op de weg liggen mar wel op de rest van de dingen en ik heb zo een hekel aan de kou haha van mij mag de zomer nou wel weer terug komen.
jup, die vraagt als het 30 graden is wanneer het weer gaat sneeuwen. Maar haar 31 weken zwangere mama vind het dit jaar iets minder.