Ik weet dat het wel tot een jaar kan duren voordat de kleur van de oogjes niet meer verandert . Soms is het al heel snel duidelijk. Zo had mijn oudste zoontje tot ca. 4 mnd blauw/groene oogjes maar uiteindelijk had hij met 7 mnd prachtige bruine kijkers. Mijn jongste zoontje is nu 5 mnd en heeft nog steeds stralende blauwe oogjes. Ik ben zo benieuwd ! Vooral omdat wij allebei (licht)bruine ogen hebben (de oma's hebben groene en blauwe ogen, de opa's beide bruin). Welke kleur oogjes had jouw kindje en wanneer is dat verandert en in welke kleur ? Allemaal stemmen graag .
Ik stem op 10-12 mnd, omdat ik denk dat de kleur ogen van mijn dochter nog steeds niet definitief is. Mijn man heeft blauwe ogen, ik bruin. Mijn dochter is van blauw langzaam naar steeds donkerder gegaan. Het is nu grijs, groen, bruin met een blauw randje . Ik ben dus heel benieuwd
Fleur is geboren met heel donkere ogen (grijs), bijna zwart en ze zijn nu helblauw. heeft wel bijna een jaar geduurd. Tim is geboren met donkerblauwe ogen, dus ben benieuwd. Hij is met alles een stuk lichter dan zijn zus, haar haren waren ook zwart en zijn nu lichtbruin, hij heeft nu al lichtbruin haar dus ben ook benieuwd wat dat wordt.
Van heel donker blauw naar heel mooi bruin... Weet niet meer wanneer het echt bruin, wel dat er veel discussie over was. Bruin is van mij en mijn moeder, man en schoonfamilie hebben allemaal blauwe en grijze ogen. Maar "wij" hebben gewonnen
De ogen van mijn zoontje zijn nog steeds aan het verkleuren. Bij de geboorte waren ze donkerblauw, toen werden ze steeds lichter en nu zijn ze soms grijs, soms groen en dan bij de iris licht bruinig.... Ben benieuwd...want ik denk dat ze nog niet uitgekleurd zijn
Heb gestemd op 10-12 mnd, maar eigenlijk was het nog later. Mijn zoon is geboren met antraciet-grijze ogen (zo mooi!) en tot een half jaar is dat zo gebleven. Daarna kwam er heel langzaam een beetje groen/bruin in, maar pas met anderhalf ofzo had hij de kleur die hij nu heeft: mooie melkchocolade-bruine ogen.
Zoontje is met knal blauwe kijkers geboren en heeft ze nog steeds.. Nu nog iets lichter blauw zelfs.. Wellicht dat de tint nog wat veranderd maar geloof niet dat het anders wordt als blauw..
Met de geboorte had hij hele donkerblauwe ogen. Ik heb groene ogen en mijn man blauwe. Dus we dachten dat het nog alle kanten uit kon gaan. Maar na een maand werden ze steeds blauwer
Mijn dochtertje werd geboren met bruine ogen en heb eigenlijk nooit een verandering opgemerkt want ze heeft nog steeds hele mooie grote bruine ogen met superlange wimpers.
Mijn dochter is geboren met donkere ogen en pikzwart haar. Zij heeft nu licht bruine haren, tegen het donkerblonde aan met nog steeds donkere ogen. Haar haren werden rond de 8maanden pas lichter. Mijn zoontje is geboren met grijze ogen en donkerbruin haar. Hij is een stuk lichter qua huidskleur dan mijn dochter en zijn haren beginnen nu oook al een stuk lichter te kleuren. Ik ben benieuwd of zn oogjes grijs blijven.
Geboren met bruine ogen en zo zijn ze nog steeds. volgens mij wel iets donkerder geworden maar bruin zullen ze wel blijven.
geboren met donkerblauw/grijs en inmiddels is het bruin/groen met grijs erdoor. Zal nog wel veranderen de komende tijd, dat gebeurt bij mij en mn zusje ook aldoor.