Tips,advies...heel graag!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door vlindertje830, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje830

vlindertje830 Actief lid

10 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even en dan wordt mijn kleine meisje geboren.
    Mijn zoontje en ik bereiden ons erop voor,toch komt er angst en onzekerheid bij me naar boven.
    Kan ik dit wel alleen? Hoe gaat mijn zoontje op zijn zusje reageren?
    Mijn zoontje die wel een lieve papa heeft waar die van op aan kan maar mijn dochtertje is nog maar de vraag hoe de papa in haar leven zal staan.

Wat als ze een huilbaby is,wat als ik zelf na de bevalling instort.
    Hoe ga ik om met 2 kindjes alleen? Wat staat me te wachten....
    Ik probeer rustig te blijven maar ik pieker heel veel,eigenlijk de hele zwangerschap al. Voel me schuldig naar mijn meisje toe,wat als ze er veel last van heeft.

Misschien hebben hier meiden/vrouwen tips en of advies voor me.
    Ik zou het graag willen horen.

Bedankt!

2. vlindertje830

vlindertje830 Actief lid

10 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Lijkt me logisch dat je je zo voelt.ik zit niet in een zelfde soort situatie maar was ook de hele zwangerschap er onzeker en bang...
    Voel je in ieder geval niet schuldig naar je meisje! Het feit dat je er wat aan wilt doen zegt al genoeg! Kun je hier met iemand over praten? Ik heb je hele verhaal gelezen en vind je erg sterk! Je krijgt dit voor elkaar daar ben ik van overtuigd. Sterkte en geniet straks van je twee kindjes!!

4. 5Klavertje

8 mrt 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    De moeder des natuur is toch iets wonderlijks. Ik sta er alleen voor met bijna 5 kids. Ik sta er soms zelf van te kijken hoe ik het voor elkaar krijg, op alle fronten. Je weet waar je het voor doet en dat geeft mij juist moed & kracht en als ik dan een blik terug werp geeft het mij vooral vertrouwen ;) Positief blijven, komt goed! Alvast veel succes!

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb zelf geen ervaring maar wil je in ieder geval even sterkte wensen. En vrouwen zijn sterk meestal sterker dan ze zelf weten. Het komt goed jij,je zoontje en je meisje kunnen alles aan samen.

xxx

Deel Deze Pagina