Hoi allemaal, Ik ben hier gloednieuw maar heb een vraag die maar blijft rondzingen in mijn hoofd, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb endometriose, in 2010 heb ik een kijkoperatie gehad en zes maanden lucrin gespoten. Destijds kreeg ik de klassificatie 'milde tot matige endometriose'. De ivf poging die daarop volgde heeft geresulteerd in een prachtige zoon. Nu, vijf jaar later, hebben we weer een ivf poging gedaan. De endometriose leek na de geboorte van mijn zoon rustig maar is het afgelopen jaar weer pijnlijker geworden. Ik heb tegenwoordig pijn aan mijn darmen tijdens de menstruatie, helaas is dat een nieuwe klacht. Omdat mijn ca125 nog onder de 35 was, is besloten om deze poging zonder vooraf aan de lucrin te gaan, te starten. Alles is goed gegaan, 13 mooie rijpe eitjes, 8 bevruchtingen en afgelopen zaterdag de tp van een A1 embryo (perfect dus). Nu heb ik alleen sinds vandaag weer die pijn aan mijn darmen die ik altijd heb vlak voor en tijdens mijn menstruatie. Ik ben er totaal niet gerust op. Ik vroeg mij af of hier meiden zijn die ook endopijn hebben gehad na de tp maar toch zwanger bleken te zijn. Ik weet dat dit geen garantie geeft maar toch.... Dank alvast!
Ik heb geen endiometriose. Maar na deze terugplaatsing wel veel buikpijn gehad net als rond mijn menstruatie en dat had ik anders niet. Mijn darmen zijn dan ook altijd wat van slag en het leverde me voor het eerst een positieve test op! Hoop bij jou ook! Succes!
Hoi Julia, Dank voor je berichtje en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kan je inmiddels vertellen dat ik ook zwanger ben , afgelopen donderdag een mooie positieve bloedtest. Ik heb nog steeds endometriosepijn en word daar best heel onzeker van maar ik probeer me er maar niet al te druk over te maken. Ik wens je een fjnw zwangerschap toe!