fristi of zelf drinken meenemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stinkerbell, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Wij gaan zometeen voor het eerst naar een pannekoekenrestaurant met een aantal mensen. Nu wil ik graag Luuk daar ook wat hapjes pannekoek laten eten als avondeten. Maar zou ik bijv gewoon fristi daar bestellen en in zijn tuitbeker doen? Ik heb thuis wel Yoki wat hij drinkt. Of zal ik maar gewoon wat limonade meenemen?

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik heb het al gevonden :). Er zit teveel rotzooi in.
    Neem maar gewoon zelf drinken mee. En anders een smoothie bestellen. :)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Ik neem voor mijn dochter meestal al drinken mee, en als het op is bestel ik voor haar appelsap en giet ik dat in haar beker.

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Is ook een goede tip! Dankje:)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    veel plezier :) vanaf 11 maanden/ 1 jaar zijn wij ongeveer fristi of appelsap gaan 'mee bestellen' in een restaurant.

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik nam altijd zelf drinken mee...maar je zoontje is 7 maanden en drinkt yoki? Maar krijgt hij normaal gesproken geen flesvoeding meer na het eten? Dan kan je dat toch geven? Of water?

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Bij een kindje van 7 mnd zou ik zelf wat te drinken mee nemen nog. Vanaf een jaar deed ik dat niet meer en drinkt ze op een terras of restaurant ook gewoon iets van de lijst.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier eentje van bijna 2 en ik neem nog steeds meestal zelf drinken mee... de keuze is anders zo beperkt: water of appelsap (met water). Chocomelk en fristi vind ik een keertje niet zo erg maar liever niet.

Yoki lijkt me eerlijk gezegd ook niet zo nodig met 7 maanden.. Gewoon volle yoghurt als toetje, hooguit met een drupje diksap

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hier gaat met elk uitje standaard een tuitbeker diksap mee in de luiertas. Appelsap gaat dan nog, maar fristi vind ik echt niet nodig.

10. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier idem.

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    en ik ook idem! ;)

12. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ben waarschijnlijk al te laat met reageren: water of een beetje verdunt appelsap zou ik voor gaan... desnoods een beetje volle melk.

13. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Yoki vind ik voor een baby van7 maanden wel vroeg.
    Kan zijn dat ik mss te weinig geef. Mijn zoontje is bijna 8 maanden en krijgt alleen nog maar diksap en water te drinken en soms afgekoelde thee.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier gaat met bijna 3 jaar nog steeds een beker water mee :)
    en soms krijgt ze appelsap of fristi.. maar net zo vaak krijgt ze gewoon water :)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Hier neem ik voor Kinley nog gewoon zelf ranja mee

Zelfs Kylian krijgt bij het eten geen fristi gewoon omdat hij na zo'n flesje helemaal zat is en dus het eten niet meer op eet.
    Pas als zijn eten op is en hij dan nog zin heeft (en dat heeft hij meestal niet) mag hij een fristi bestellen.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

eh.. te weinig? anne krijgt nog steeds bijna alleen water, thee en melk :)
    en soms wel appelsap of fristi (dat laatste elke vrijdag bij oma)
    maar vind al die zoetigheid niet zo nodig.. dat komt vanzelf als ze straks naar school gaat vrees ik :)

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tot een jaar gewoon diksap. nu neem ik pakjes appelsap mee. van die hele goedkope waterige. vind ze heerlijk. fristi heeft ze nog nooit op

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.335
    36.195
    113
    Hier alleen nog bv en heel soms beetje water. Fristi op 7 maanden vind ik wel heel vroeg.. Yoki ook trouwens.

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Zelf drinken meenemen. Yoki en fristi lijken mij nou niet drankjes die geschikt zijn voor baby's en hele jonge kinderen.

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Kindjes op deze leeftijd mogen uberhaupt toch niks eten/drinken waar melk in zit? (Behalve dan opvolgmelk etc).

Deel Deze Pagina