vraagje kortingsbon en Etos actie

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Loe, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik wil eigenlijk pampers maat 0 en 1 gaan halen, drie pakken in totaal. Nu heb ik van die kortingsbonnen gekregen, dat je 10 euro korting krijgt op 2 of 3 pakken pampers. Die kan ik dus overal inwisselen.

Maar etos heeft die actie nog, 3 halen 2 betalen. Wat is dan gunstiger voor mij? Ik las dat je de kortingsbonnen niet in combinatie met andere aanbiedingen kunt opsturen (korting staat toch op de bon).

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    het is hetzelfde, maar bij mijn etos kan je de actie wel combineren. Ik zou het eens proberen! O en ik zou trouwens geen pampers maat 0 nemen, dat is echt bedoelt voor premature babys (mijn dochter is met 34 weken geboren en heeft die maar 1 week aangehad)

3. Loe

Loe Niet meer actief

maar hoe doe je dat dan? Ik heb die kortingsbon die je op moet sturen naar de pampers blije doos actie. En dan moet je de kassabon eraan vastnieten. Dan staat er toch al korting op de bon? Dan krijg ik dus van de blije doos actie dus die korting niet meer?

4. Loe

Loe Niet meer actief

ik zou natuurlijk ook eerst deze pakken voor de gewone prijs kunnen kopen zonder de etos aanbieding, met de kortingsbon. Dan komt het later wel weer in de aanbieding toch bij etos?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou die bon bewaren en het bij de etos kopen. Dan hoef je het niet op te sturen etc.
    Ik dacht dat je een andere bon bedoelde.
    Die bon kan je altijd nog gebruiken wanneer er geen actie is?

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Korting over korting gaat doorgaans inderdaad niet.
    Maareh, je hebt wel meer dan 3 pakken luiers nodig ;)
    Zou ze nu kopen in de aanbieding. Bij Etos, maar nu ook bij de EmTe en dan waarschijnlijk in de komende weken bij Jumbo, kruitvat etc etc.
    Winkels volgen elkaar doorgaans op.

Aanbieding van 10 euro korting op 3 pakken luiers is altijd de maximale aanbieding, goedkoper zijn ze nooit.
    1 bon in de blije doos is nog betere aanbieding; 2 pakken en dan 10 euro korting ofzo. Daar dus zeker gebruik van maken.

Hier nu afgelopen week 12 pakken luiers in huis gehaald bij de EmTe (aangezien ik daar wel ook baby-dry in de aanbieding kreeg)......... kunnen we weer ongeveer 12 weken vooruit.

Voor de baby nog niks gehaald maar als na onze vakantie de aanbieding er nog is, haal ik zeker wat pakken nummer 1 van new baby. Vond ik vorige keer erg fijne luier, dus hopelijk nu weer.

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik heb het toen gedaan icm andere acties en keurig twee keer 10 euro teruggekregen. Eerst heb ik wel met Pampers gebeld om te vragen of het kon en het antwoord was ja. Ze zeiden tegen mij dat het een actie van de winkel (Etos in dit geval) was en niet van Pampers zelf en dat het geen enkel probleem was. Succes iig.

8. hoop77

hoop77 Lid

6 sep 2009
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook dubbel gedaan en terug gekeregen, dus kan je idd eenmalig wel heeeeeel goedkoop luiers kopen.

Maar je hebt idd de komende tijd wel meer dan 3 pakken nodig ha ha dus je kan het ook spreiden, nu kopen in de actie en straks weer met procter-korting 3 pakken kopen. (huidige actie bij de ETOS is overigens alleen de "new baby" en de "actifit" in de "baby-dry" zitten meer luiers per pak)

Ik zou overigens ook niet maat 0 kopen. Ik zou 3 pakken maat 1 kopen en wij zijn na die 3 pakken al overgestapt naar maat 2. Beter te groot kopen (daar groeien ze wel in) dan dat je pakken met te kleine maat over houdt dan ben je alsnog duur uit.

9. Boefje2010

Boefje2010 Actief lid

11 feb 2010
    350
    0
    0
    Velden
    Laat maat 0 maar liggen. Onze zoon pas slechts 1840 gram en 44 cm bij geboorte en kreeg in het ziekenhuis ook gewoon maat 1 aangemeten. Maat 0 is dus echt nergens voor nodig.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou juist uitkijken dat je niet teveel in maat 1 koopt. Eva en Lisa hebben daar nauwelijks in gepast en konden meteen in maat 2.

11. anja1985

anja1985 Lid

14 aug 2009
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even een andere vraag over de blije doos bonnen als dat hier mag.
    Op de bon staat new baby afgedrukt maar dat staat niet duidelijk bij de voorwaarden. Iemand baby-dry gekocht en het geld ontvangen?

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik ook benieuwd naar! zeker omdat mijn ah kassabon bij new baby pakken op de bongewoon 'pampers' liet zien....

13. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik sta (vast via de een of andere babysite) op de mailinglijst van Lekker in het leven en daar zitten ook 9 van de 10 keer bonnen in voor 3 halen, 2 betalen (is dus ook 10 euro korting). En de winkels stunten nu ook heel veel dus volgens mij kun je altijd wel ergens 3 pakken halen voor 20 euro.

14. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Nee dat is niet zo.....
    Ik heb het niet bijgehouden maar volgens mij doen de winkels het ongeveer 2x per jaar ofzo. En dan komen alle winkels tegelijk of kort na elkaar.
    Maar daarna is het een poosje stil.

Hier sla ik dus voortaan flink in als er korting is!
    En de bonnen van lekker in het leven komen hier ook binnen; ideaal.

Ennuh....... extra tip;
    Bij de supermarkt Jumbo lever ik de 'lekker in het leven' bon in als ze ook andere actie hebben lopen. De kassieres zijn daar niet zo oplettend en scannen dan ook nog de extra bon. Extra korting dus. Heb zo al een aantal x 3 pakken voor 10 euro gehad. Hahaha.....
    Bij kruitvat trappen ze daar niet in, tenminste hier niet. Dan zeggen ze dat de lopende winkelactie niet telt (staat ook achterop de bon).

Bij meeste winkels nu deden de 'baby dry' inderdaad niet mee, zijn wel goedkoopste. Hier kreeg ik ze bij Emte toch mee terwijl ze niet vermeld stonden. Hun fout denk ik, maar ik vond het prima.

Ik krijg ook van AH wel eens bonnen. Geen idee waar ze vandaan komen maar die acties zijn ook gelijkwaardig. Nu bijv. 2 reuzepakken ingeslagen en billendoekjes.
    Lotte kan voorlopig vooruit in elk geval en voor baby2 liggen er ook al 3 pakken nr. 1 klaar.......... haha

Deel Deze Pagina