Eindelijk... :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kawaii, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik heb al wel meer hier gepost over mijn zoontje die zich lichamelijk vrij langzaam ontwikkelt. Tijgeren bij 11 maanden, optrekken net voor de 15 maanden, zelf zitten en kruipen bij 16 maanden, langs de meubels lopen met 16 maanden. En nu, afgelopen weekend, notabene op de verjaardag van zijn vader, is hij los gaan lopen! Bij ruim 20 maanden!:D:D
    Hij oefent zich een ongeluk, het gaat nog wankel en hij valt nog regelmatig, maar HIJ DOET HET! Hij is super onzeker, wil het ook alleen nog maar doen als hij naar mij of naar papa toe kan lopen (om vervolgens platgeknuffeld te worden natuurlijk). Zelfstandig van de bank naar zijn speelhoek bijvoorbeeld doet hij nog niet, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel komt. YES, ik ben zo trots!

2. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    Wat leuk! Zo zie je maar ze gaan allemaal een keer lopen ;)
    Je zult wel super trots zijn nu!

Ik heb een tante die zelf ging vertellen aan ons oma dat ze zelf kon lopen, kun je nagaan hoe oud ze was. Maar die tante wandelt wat af hoor!

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Trots moment is dat hè? Geniet ervan! :D onze dochter was met 18 maanden dus ook wat aan de late kant :)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

He wat leuk om te lezen! :D

Hier 11 maanden en tijgeren is nog laaaaanggggg niet in zicht maar uiteindelijk komen ze er allemaal wel he :)

5. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik was zelf als baby laat met alles, en ook als volwassene. nu vind ik mezelf emotioneel meestal voor op anderen :D. komt allemaal goed!

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik maakte me niet echt zorgen, hij ontwikkelde zich wel, maar echt op zijn eigen tempo. Maar toch vond ik die eeuwige vragen en opmerkingen van andere mensen echt niet leuk. "goh, loopt hij nu NOG niet los? Die van mij deed dat al bij 13 maanden...." zucht.
    Ik hield steeds de opmerking van mijn moeder in mijn hoofd. "meid, maak je geen zorgen. Ik heb nog nooit een kind gezien wat kruipt naar de kleuterschool."
    @Sydneys: Ja ze komen er zeker!!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Geweldig!!!

8. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Super! Trotse mama :D

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Wat kan je trots zijn hè :)

10. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ah geweldig!

11. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Genieten van weer een mooi en bijzonder moment!!

12. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.488
    3.941
    113
    Vrouw
    De trotsheid spat van je bericht af, wat leuk!!!

13. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Leuk! Vooral het stukje dat hij dan platgeknuffeld wordt. Kan me dat heel goed voorstellen :)

14. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow knapperd!!

15. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.827
    5.964
    113
    Vrouw
    Wat een knapperdje! Leuk hoor :)

16. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Kan me goed voorstellen dat je trots bent! Goed van je zoontje!

Hier ook tijgeren met 10,5 maand en zitten is hier standaard omvallen, dus tja...

Ach, komt vanzelf allemaal wel goed hoor ;)

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Mijn zoontje is ook wat traag, hij liep los met ruim 19 maanden. Toen hij net een paar stapjes erg onstabiel los liep gingen we naar het zwembad. Meestal gaan we elke zondagmorgen zwemmen.

Mijn zoontje wilde alleen maar in het ondiepe water met het water tot onder de oksels met zijn bandjes om heen en weer lopen. Hij wilde niet meer spelen maar alleen maar heen en weer lopen, bijna 1,5 uur heeft hij dit gedaan. Dit voelde natuurlijk fijn.

Toen we thuis kwamen zette ik hem op de grond en hij liep zo weg, nog wel wat wankel maar heel erg goed loslopen en ook hele stukken. Net of hij in het zwembad goed geoefend heeft om vervolgens thuis echt los te gaan lopen.

18. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hey dat is best een goed plan, dat oefenen in het zwembad! Hij vindt het zwembad geweldig, en ik zelf vind het ook wel fijn om mn zwangere lijf even "gewichtloos" in het water te laten dobberen haha.
    Bedankt!

Deel Deze Pagina