En heeft er iemand een ton gewonnen vandaag? We hadden 1 lot en ik ben benieuwd of alleen je eindcijfer ook een prijs oplevert en zo ja ie vaak die valt als eindcijfer, krijg je hem dan ook bijv 13x?
hahahahhaa de mijne had 10 loten gekocht.Was gisteren helemaal verbouwereerd dat je elk lotnummer in moest gaan vullen etc en er geen andere prijzen waren. Blijkt het dat ze voor de trekking van 10/10 zijn hahahaha,aangezien het 1/5e loten zijn hahaha wat een mannenactie ook weer he. Vind het stiekem wel erg schattig.
Gaat dit nu over de staatsloterij?? Ik dacht dat er alleen toe tonnen uitgingen en verder geen prijzen waren?!
helaas geen prijs, mijn man is altijd overtuigd dat ie gaat winnen, ik vind het altijd grote onzin maar goed, compromis kan geen kwaad hihi
Wij deden ook wel. En wat een teleurstelling dat we niks hebben. Voelde zo aan me water dat we wat zouden winnen.
Hier ook haha Met een aantal collega's doet hij mee aan de staatsloterij. Maar meer als een aantal euro's hebben ze nog niet gewonnen.
Hier 2 halven loten gekocht (had ook gerust genoegen genomen met 50.000) En ja hoor PRIJS.....Wel 2,50
Misschien dat de staatsloterij jullie allemaal psychisch bij kunnen staan na het winnen van deze absurd hoge bedragen!!!