Alleenstaande ouders uit de omgeving van Eindhoven!

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by Meisje1990, Oct 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meisje1990

Jan 6, 2010
    79
    0
    0
    best NB
    Hallo! Ik ben een jonge moeder van 23 en heb een zoontje van 2 maanden. Mijn ex is er 3 weken voor mijn bevalling tussenuitgeknepen omdat hij toch nog niet toe was aan een kindje! Ik zit er heel erg mee en kan dit met niemand delen omdat niemand mij begrijpt! Nu ben ik opzoek naar mensen die ook alleenstaande ouders zijn zodat ik mijn ei een beetje kwijt kan bij iemand die me in iedergeval begrijpt!

2. Donkies

Donkies Lid

Jan 18, 2011
    80
    0
    0
    Hoi Meisje1990,

wat rot dat je ex er zomaar vandoor ging. Ik heb bij mijn oudste ook zoiets meegemaakt, toen kreeg ik nog een ondertekende brief mee waarin hij officieel afstand deed van "het". En sindsdien nooit meer iets gehoord. Daarna nog een relatie gehad waaruit mijn 2 zoontjes zijn geboren maar ook dat is stukgelopen en nu ben ik alweer een tijd alleen.

Hoe is je situatie? Heb je zelf een huisje met je zoontje? Kun je het een beetje redden zo? En heb je überhaupt nog contact met je ex?

Als je wilt mag je me altijd een pb'tje sturen, ik woon ook in de omgeving van Eindhoven. Als ik je ergens mee kan helpen..?

Share This Page