Ik ben op zoek naar een leuk resort voor 2 jonge kindjes (oudste is dan 2 en jongste 1). Wellicht dat de jongste nog slaapt in de middag. Bijv een kamer op begane grond met gras ervoor eventueel.. We zullen best weleens even ergens naar toe gaan maar zeker niet dagelijks. In avond misschien naar een stadje (als de warmte iig iets minder is). Wij zijn geen cultuur snuivers.. Dus echt een kindvriendelijk hotel. Op dit moment kijk ik naar Griekenland. Turkije durf ik niet en misschien ook wel te warm voor m'n jongens. Eten moet uiteraard ook goed zijn Wie heeft er tips of een echte aanrader voor ons
Wanneer wil je gaan? In marrakesh zijn namelijk echt prachtige hotels, maar is in juni - aug wel erg warm..
Wij zijn vorig jaar naar Blue lagoon village op Kos geweest. Echt prachtig hotel! Alles super netjes en erg goed geregeld. Weet niet wat je budget is, want het is niet een erg goedkoop hotel. Verder zou je kunnen kijken naar Tui Family Life hotels, allemaal uitermate goed ingericht op families met (kleine) kinderen. https://www.tui.nl/zonvakantie/resultaten/ (hoop dat de link goede resultaten bij je laat zien, er zijn 16 family life hotels van Tui over verschillende landen)
Ik zat toevallig net naar Blue Lagoon te kijken Is die goed? En hoe zijn de kamers voor kleine kindjes? Onze oudste is echt een extreem lichte slaper. Wij hebben dus de voorkeur hem ergens apart te leggen. Ben heel benieuwd naar je reactie
Je hebt Blue lagoon resort in Kos-stad, daar zijn wij niet geweest, en Blue lagoon village in Kefalos (zit echt in de middle-of-nowhere, maar voor ons dit jaar niet zon probleem). Wij hadden een junior suite, die had een aparte slaapkamer en zitkamer. Wij hadden het babybedje in de slaapkamer staan, zodat wij in de zitkamer of op ons terras konden zitten en onze dochter naar bed kon. Er is maar weinig lawaai op het resort, dus daar zullen jullie kinderen niet gauw van wakker worden, ik vond de gordijnen alleen niet super verduisterend (onze dochter is een rolluik gewend op dr kamer). Wij waren echt super enthousiast over het resort. Echt ingericht op gezinnen met (kleine) kinderen. Alles super netjes en het personeel erg vriendelijk. We zijn zo enthousiast dat we zelfs overwegen dit jaar nog een keer te gaan (alleen nu met zn vieren)
Mallorca en menorca zijn ook erg kindvriendelijk met de ‘eisen’ die je hebt. Ik weet alleen niet meer hoe het apparthotel heet waar wij zijn geweest. Vlakbij het strand en benedenappartementen met een soort tuintje.
wij zijn naar aegean view aqua resort geweest toen onze dochter 22 maanden was. was echt heerlijk! mooi kindvriendelijk hotel en heel vriendelijk personeel. en ik vind/vond het ideaal dat het als een soort bungalow park was opgezet en bij ieder stukje een kleiner zwembad was. zo konden wij aan het (bijna prive) zwembad zitten terwijl onze dochter lag te slapen. met 3 stappen was je in de kamer. het centrum was wel wat verder weg maar er gaat een bus heen en terug. en er was savonds op het resort ook van alles te doen.
Pelagos hotel op Kos. Echt een super hotel! Wij zijn er geweest toen onze dochters 4 en 2 jaar oud waren. En zij hebben het er ook heel fijn gehad. Het eten was echt heerlijk. Echt een restaurant gevoel in het buffet restaurant. Zwembaden zijn fijn. Ook een leuk kinder gedeelte met glijbaantjes.
Wat ook leuk is... Parque cristobal op gran canaria. Hier heb je je eigen bungalow huisje met gras ervoor. Dit is wel wat simpeler allemaal qua aankleding. Minder luxe dan pelagos.
Wij gaan naar fergus club Europa in Malorca . Zag er erg leuk uit en heerlijk laagbouw. 10 minuten lopen naar strand en blvd
Pelagos is mijn moeder geweest en die vond het ook een heel mooi resort idd! Maar is die ook kindvriendelijk?
September is heerlijk dan op Mallorca. Niet te heet, lekkere watertemperatuur. Meest ideale tijd. Mei zou ik niet snel meer doen... vaker slecht weer gehad.
Ik vroeg mij af welke kamer je het beste kan hebben hier en weet jij nog bij weke touroperator had geboekt?
Wij hadden een 3 kamer appartement, voordeel kamer. De kamer lag in t 'souterain'. Dit betekende dat de kamer iets lager lag, ons terrasje had een paar tredes en dan stond je bij het terras van het zwembad. Dit zit aan t oudere zwembad. Het nieuwere gedeelte ligt er vlakbij, paar passen verder lopen. Was echt een prima plek. Het appartement was echt heel groot, en ondanks dat het niet de nieuwste kamer was qua inrichting, zag het er netjes uit.
Pelagos kos zijn wij ook geweest 3 jaar terug. Idd heel leuk hotel. Wij zaten in een 2kamer app. Waren idd nette kamers. Wij zaten nog geen 20 meter van het zwembad af. Dus konden als we wilden met babyfoon bij zwembad liggen.
Is deze niet iets voor iets oudere kinderen? Die van mij zijn in september 2 en net 1 Ziet er overigens wel goed uit
Deze lijkt ons ook leuk! Wij vinden luxe prima hoor maar met Pelagos krijg ik niet echt het gevoel dat het kindvriendelijk is.. Hoewel het wel prachtig is maar qua foto's zou ik bijna denken dat het adults only is daar.. 1 pierenbadje en thats it Deze is er 1 om te onthouden Thanks!