Maxicosi mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Hopsatee, 4 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Iemand ervaring? Wij vliegen binnenkort met Tui en ik zei bij de tickets dit staan:

Voor kinderen tot 6 jaar kan je gratis een buggy meenemen, bovenop de gekozen bagage.

Kinderen tot 2 jaar kunnen gratis 1 bagagestuk van maximaal 10 kg meenemen. Daarnaast mag voor kinderen tot 2 jaar één paraplubuggy of andere buggy van klein formaat, maxi cosy of easy walker van maximaal 10 kg gratis meegenomen worden.

Wij hebben een baby van 8 maanden en een zoontje van 3,5. Wij willen een buggy en een maxicosi meenemen (en dat kan dus de buggy valt onder kinderen tot 6 jaar dus mijn oudste en de maxi cosi kinderen tot 2 jaar)

Nu vraag ik mij dus af: wat gebeurd er met de maxicosi en buggy? Check je die in bij de balie? Of gaan die echt mee het vliegtuig in? Maxicosi hoeft van mij namelijk niet de cabine in want baby moet op schoot en anders zit ik met zo'n mega ding haha.

Het is de eerste keer vliegen hier met überhaupt kids dus vandaar dat ik geen idee heb :)

2. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Nee die gaan bij de ruimbagage. Mag je evt wel meenemen tot aan de gate :)

Hopsatee vindt dit leuk.
  3. Hopsatee

Ah top, thanks :) Kinderwagen wil ik het liefst wel mee naar de gate ja :)

4. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ja dat is geen probleem! Heb je een reistas voor je kinderwagen? Ik nam een buggy mee ipv kinderwagen, omdat ze er niet altijd al te zuinig mee zijn, en had er een buggy tas bij gekocht.

5. Hopsatee

Oh ja, ik bedoel mijn buggy overigens. Mijn kinderwagen lijkt mij wat zonde. Maar een buggytas is wel een goed idee ja!!! Thanks

Schuurpapier vindt dit leuk.
  6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb het wel gedaan. Maar wij hadden een extra stoel geboekt voor zoontje. Omdat het vliegtuig heen ovetboekt was hebben we zijn stoel heen terug verkocht aan KLM zodat idereen mee kon op de vlucht en zl op schoot genomen. De maxi cosi ging toen met buggy in het ruim.

We hadden een quinny zapp xtra 2.0 dus daar de maxi cosi opgeklikt. Heerlijk relaxt om zo over het vliegveld te lopen.

Terug hadden we wel zn stoel dus zat de maxi cosi vast op de stoel. Na het opstijgen kon hij er terug in.

Lieke1989 en Hopsatee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina