Tips all you can eat buffet restaurant

Discussion in 'De lounge' started by Merel260, Aug 9, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,754
    113
    Female
    Echt! Wanneer ben je voor het laast geweest? Wij afgelopen Juli en was netjes en schoon, wij gaan wel begin van service, heb het idee dat alles dan nog vers is ofzo.
    Ik vind onze watertuin, na verandering van eigenaar destijds, echt horror!
    In het begin was het echt top, na een jaar ofzo echt flop. Zo goor.

2. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

Nov 1, 2013
    1,210
    537
    113
    NULL
    Een maand of 2 geleden.
    We waren er om 17.30 uur. Op een zaterdag.
    Toiletten waren er ook echt te ranzig voor woorden. Op de gang rook het al naar urine.
    Dat dyson ding zat onder de vlekken die leken op kots. Echt zo vies!!

We waren met 10 man. Maar zijn gewoon eerder weg gegaan en hebben daarna thuis nog wat gegeten

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

Nov 3, 2009
    7,346
    6,881
    113
    Wij wonen ook in de buurt van de FoodExplore en zijn er ook verschillende keren geweest omdat de kinderen het zo leuk vinden.

voor een buffet vind ik het een erg fijn restaurant. Tafels staan best ver uit elkaar en de looppaden zijn breed. Ook de eetstalletjes zijn over een groot oppervlakte verspreid, waardoor je niet met een grote massa bij elkaar staat. De laatste keer dat we er waren, was het bijna helemaal vol en op de grillplaat na nergens echt hoeven te wachten.

Nadeel is wel dat het menu er al jaren hetzelfde is. Dus niet te vaak gaan.

4. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,754
    113
    Female
    Joh wat heftig!

5. Merel260

Merel260 Actief lid

Oct 15, 2011
    195
    2
    18
    Female
    Zuid-Holland
    Dit is ook erg lekker inderdaad, maar ik zie dat er nu geen deelnemende hotels zijn wat een beetje dichtbij ligt, maar deze ga ik zeker onthouden, dit hebben wij vroeger ook weleens gedaan, maar dan meestal met een overnachting eraan vast.

6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    3,568
    2,864
    113
    Female
    onze favoriet is food Explore. Heel erg lekker en divers. Ook voor de kinderen. Super!

7. Happymam

Happymam Fanatiek lid

Feb 7, 2009
    1,256
    306
    83
    Wij vinden Cathay in Rotterdam en Atlantis in Gouda fijn. Bij Atlantis de Amerikaanse grill lekkerder. Onze favoriet is Wok Planet in Papendrecht. Iets minder uitgebreid maar nog keuze genoeg en wel goedkoper. Bij ons is de prijs x6 dus dan scheelt het aardig. Als ik samen met man ga gaan we liever naar een restaurant waar je steeds kan bestellen en hele avond mag blijven, dat is wel wat duurder maar met 2 personen vind ik dat minder belangrijk, we gaan dan graag naar Zoutsteen in Krimpen ad IJssel

8. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

Sep 10, 2015
    1,814
    1,631
    113
    Ik weet alweer welke je bedoeld. Die is al echt lang weg. Was hem al bijna vergeten. Het is nu een combi van sushi en kleine aziatische gerechtjes. Wel echt lekker en all-you-can-eat.

Ook nog een hele goeie. Guay in Rotterdam (nesselanden). Echt super lekkere tapas. Maar het onbeperkt doen ze alleen op woensdag en donderdag.

9. din0

din0 VIP lid

Aug 14, 2011
    5,284
    1,905
    113
    Ja is ook al heeeeeel lang geleden.
    Maar ben dus niet gek en die is echt weg.

10. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

Apr 27, 2015
    2,585
    1,247
    113
    de eigenaren van Samen zijn ook eigenaar van De Nieuwe Pauw in Leerdam. Kleiner als Samen maar ook erg goed!

11. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,317
    265
    83
    Als ik mag kiezen tussen wereld restaurant samen en atlantis gouda kies ik voor samen.
    Echt goed lekker eten en ik ben vooral fan van sushi dat is bij samen veel beter.

12. Megara

Megara Fanatiek lid

Feb 5, 2023
    1,498
    1,709
    113
    Female
    Atlantis Gouda.
    Wij noemen dat de vreetschuur :p

13. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik zit dus te kijken naar samen, want ik ga altijd naar cathay.
    Weet jij of de ene beter is dan de andere of maakt het geen verschil?

14. umm N

umm N Lid

Feb 23, 2017
    84
    577
    83
    Female
    Wellicht iets: The Foodmarket in Amsterdam

15. Merel260

Merel260 Actief lid

Oct 15, 2011
    195
    2
    18
    Female
    Zuid-Holland
    Dat wist ik niet! Daar gaan we dan ook een keer kijken, want restaurant samen vinden wij echt lekker

16. Merel260

Merel260 Actief lid

Oct 15, 2011
    195
    2
    18
    Female
    Zuid-Holland
    Ik vind deze er ook wel top uit zien hoor

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ja daar is een soort monkey town.

18. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

Apr 27, 2015
    2,585
    1,247
    113
    Wij vonden ze beide in ieder geval erg lekker! die in Leerdam is wel een stuk kleiner dus rustiger. Het buffet vonden wij goed omdat het vers gehouden wordt. De bakken zijn klein waardoor het snel weer gevuld wordt met vers bereid eten.
    Samen is groter maar de kwaliteit van het eten vonden wij bij beide goed. Kan geen voorkeur uitspreken voor een van beide.
    We zijn ook wel eens bij de zeven continenten geweest in Ede maar dat vonden wij te massaal. Zo ontzettend groot, zoveel eten dat je niet weet waar je moet beginnen. En omdat het zo groot was ook heel veel eten wat mensen lieten staan, rennende en gillende kinderen, veel en soms ver lopen voor het buffet en dat trek ik altijd slecht. Zoveel prikkels en een constante stroom van mensen langs je tafel. Daar stond zelfs een bordje bij de ingang dat als je je bord vol laat weghalen je €2,50 per bord bij betaald. Wij leren onze kinderen dat je een klein beetje pakt als je niet weet of je het lust en wat je opschept eet je ook op.

Biny likes this.
  19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,216
    8,932
    113
    @Krulpeterselie: Dat wordt bij heel veel all you van wat restaurants aangegeven, ook wel eens niet per vol bord, maar als je dingen niet opeet oid (anders geformuleerd natuurlijk ;)). In de praktijk geldt het volgens mij alleen als je er echt misbruik van maakt.

Wij leren onze kinderen ook dat ze niet te veel moeten pakken, maar soms proberen ze wat nieuws en lusten ze het echt niet. (Zelf ben ik vegetariër, ik ga dan niet iets van vlees/kip/zeedieren eten omdat zij het niet lusten, man eet het soms wel voor ze op (geen vegetariër).) Of iets is gewoon niet lekker, gebeurt ook wel eens. Daar hebben ze nog nooit ergens moeilijk over gedaan. Als je keer op keer je bord vol laat liggen zal dat vast anders zijn. En terecht.

Share This Page