hijgen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Tinkerbell81, Nov 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    Mijn zoontje gaat echt hard hijgen als we druk met hem spelen of hij heel druk is (bijvoorbeeld lekker hard met de benen op de bank stampen)
    ik heb dit op het cb gezegd, ze heeft naar zijn longentjes geluisterd maar die zijn gelukkig goed...we moeten het wel in de gaten houden en aankomende keer als we er weer zijn zou ze nog eens luisteren en anders misschien doorverwijzing ...
    hebben jullie beebs dit nou ook, dat ze zo enthousiast doen en dan zo gaan hijgen.....

2. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Hey!

Haha ik dacht al dat ik de enige was met een kind dat hijgt! Mijn zoontje hijgt ook heel erg, net of hij een marathon heeft gelopen! Hij lijkt dan buiten adem. Ik vond dit ook vreemd, en wou het aankomende dinsdag al gaan vragen bij de CB waar dit vandaag kwam. Ik dacht zelf dat het van de inspanning of opwinding kwam tijdens het spelen. Hij doet het ook als hij een tijdje op zijn buikje ligt. Ik weet niet of je hieruit dingen herkent.

Ben benieuwd of er meer reactie's komen en of iemand weet wat dit is.

Liefs xxx,

Debby

3. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hai!
    ja inderdaad alsof hij de marathon heef tgelopen...! hij doet het niet als hij op zijn buikje ligt, maar echt als ie aan het spelen is (springen op schoot, liggen op de bank en dan druk met zijn benen, of KEIIII hard lachen en wild doen:))
    ga t nog wel vragen op t cb omdat ze t toch in de gaten voor mij wilt houden, als ik jou was zou ik ook inderdaad gwoon ff vragen of ze naar longentjes willen luisteren enzo...just for sure...

4. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Ja... Ik heb eerlijk gezegd ook nooit een baby zo horen ademen als mijn zoon...Hahaha ja klinkt gek maar is echt zo. Ik ga het dinsdag even navragen, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Ik zal hier posten zodra ik meer weet!

Liefs xxx,

Debby

5. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Haha...hier ook! ik vroeg me ook af wa het was...ik hoor het wel als jullie wat weten!

Groetjes,

6. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    okee ben benieuwd wat ze zeggen...!
    wij moeten nog 1/1/2 week wachten en dan gaan we ook weer naar het cb...!

7. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Grappig, ik wilde net een nieuw onderwerp openen met deze vraag :) Ties die hijgt ook onwijs, als hij opgewonden is of lekker aan het spelen maar hij maakt ook zo'n gggggggg geluid tijdens het uitademen. Doen die van jullie dat ook? Hij doet het ook als hij alleen ligt in de box, vond het best vreemd

8. Tinkerbell81

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hihi we zijn dus gelukkig ni8et de enige...en het klinkt dan dus ook onschuldig gelukkig dat gehijg als zoveel er last van hebben....!

rianne; hmm neej geen gggggg geluid gehoord hier....? of je bedoelt gewoon dat hij zwaar ademt dat ggg geluid...wan tis hier net een oude opoe...

9. arielle

arielle Actief lid

Jun 27, 2006
    355
    0
    0
    hier ook een hijgert! longetjes geluisterd bij het cb en was niks aan de hand en als ik jullie dan zo hoor, het zal er wel weer bijhoren ; )

10. Mamariek

Mamariek Actief lid

Aug 6, 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Hier ook net een hondje vind ik het! Vaak gaat het gehijg gepaard met keihard gegil!
    En oja, dat gggggggggg hier ook hoor. Ik moet er heel erg om lachen.
    Ib is verkouden en hoest veel, dus dinsdag naar de dokter geweest en alles was goed dus denk dat dat hijgen enthousiasme is.

11. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ja, hier nog een. Ik dacht eerst dat hij steeds benauwd was. Maar het is gewoon enthausiasme..

Share This Page