ik weet niet of jullie in nederland tupperware kennen? maar van deze antilekbeker ben ik heel tevreden. die van avent moet hij echt niet hebben omdat die zo een harde teut heeft om aan te drinken en die van tupperware is heel soepel en lekt niet! die rietjesbeker wilde ik me ook aanschaffen maar is mijn mannetje daar niet nog te jong voor? grtz
Ook ik ben heel tevreden over antilekbeker van Tupperware! Lekt echt niet en is een gemakkelijk dekseltje. Bij sommige schroefdeksels ben je even bezig om de juiste positie te verkrijgen Het enige wat ik soms wat lastiger vind, is dat je niet kan zien hoeveel ze drinken (geen doorkijkbeker). Maar ja, dopje eraf en dan weet je het ook!
Na veel zoeken is hier de opossing gevonden. Gewoon van bibi de antilekspeen op een gewone fles draaien het lekt echt niet
Ik heb altijd de antilekbekers van Friso Kindervoeding. lekken niet en zijn niet te duur. Ons mannetje had ze ook zo door! Hier te bestellen: http://www.frisokindervoeding.nl/ In de shop.
ik heb ook die antilek beker van friso, tamer heeft hem maar een paar keer gebruikt. hij vond het niet echt lekker drinken. Vanaf 10 mnd oud drinkt tamer ook neit meer uit een gewone fles met speen. heb maar die nuby beker gekocht en die echt ideaal. de eerste heb ik al weer weggeooid. hij lekte enorm. heb nu weer een nieuwe maar die lekt nu ook weer, niet bij de rietje maar bij die dop. tamer gooid zo vaak met dat ding, dat hij wat kapot is gegaan.
Hier lekken ze echt allemaal! zowel nuby als die van mam als die van avent.. maar nu echt es allemaal.. Ik heb nog geen enkele beker gehad wat niet lekt.. en das toch wel vervelend als ge ens weggaat om wat bij te hebben...
Daan drinkt alleen uit een fles als we weg zijn verder gewoon een beker of uit een pakje. Maar hoe doen jullie dat dan me al die lekbekers? Met die antilk speen gaat het hier goed.
Ik zweer echt bij de Avent antilek bekers. Die heeft een speciaal ventiel (rond) wat geen enkele andere antilek heeft. Ik heb er een stuk of 4 voor als we weggaan. Tim drinkt ook nog wel uit de fles.. gewoon om lekker te tuttellen...
Glenn heeft al een rietjesbeker vanaf een maand of 9. Gewoon die van Nuby. En heb voor het 'liggend drinken' een tuitbeker van Nuby die je op 2 standen kan zetten. Allebei lekken ze niet.
Haha we hebben dus de rietjesbeker van Nuby geprobeerd. En hij kreeg er meteen water uit! Maar... hij vond het wel een leuk feestje dus zat te sproeien en te doen. Een groot waterballet . Nu dus nog leren dat je het ook kunt drinken .
wij gebruikten voornamelijk anti-lek beker tijdens een lange auto rit of een lange wandeling in de wandelwagen vond zelf de dodi mam tuitbeker fijn ...die lekte niet alleen dus de laatste druppels die in de tuit zitten maar dat hou je nooit tegen
Hoe lang duurde het voordat ze het bij jullie doorhadden hoe een antilekbeker, dan wel Nuby rietjes beker werkte? Ik heb een antilek van Hema en een rietjesbeker, maar beide snapt ze nog niet. Gewoon blijven proberen nu en dan of is ze nog te jong?
Nou ik heb denk ik zowat alle antilek bekers die er bestaan in de kast staan, Avent lekt hier het meest de nuby (met rietje) is fijn maar er blijft altijd wat achter in het topje waardoor toch nog alles onder zit. Waar ik dus echt bij zweer is Any wayup cup. Die is dus 100% antilek en ook goed schoon te maken. (die van de hema hebben het zelfde systeem alleen die vond Sam niet zo fijn om vast te houden) Succes
Idd volhouden bij Sam duurde het ook heel lang voordat ze het goed snapte. Nu begint ze goed aan te geven dat ze uit een gewone beker wil drinken. Maar uit gemak zucht geeft ik nog vaak de antilek.