tips aquaplay

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door manoontje, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hoi,

Mijn zoontje is bijna jarig (wordt 3 jaar) en we zijn aan het kijken voor cadeaus. Nu kreeg ik via iemand op ZP de tip Aquaplay.
    Ik heb gekeken en ik vind dit er echt erg leuk uit zien.
    Maar er zijn zoveel sets......zie door de bomen het bos niet meer ;)
    Weet iemand of het uitmaakt met welke set je begint? En kan je elke set uitbreiden?
    En wat zijn de ervaringen? Vinden jullie kinderen het leuk?
    Er staat dat het niet lekt, klopt dit? Want dan zouden we er ook binnen nog mee kunnen spelen namelijk.:)

Bedankt alvast voor de info!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm niet lekken betekent niet automatisch dat er niet gespetterd word he :)

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Haha dat was t eerste wat me te binnen schoot. Hier staat ie buiten, want reken er maar op dat t een natte bende wordt.

Wel erg leuk cadeau trouwens.

4. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Superleuk. Veel kinderen vinden t jarenlang leuk!

5. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Haha, nee dat verwachtte ik ook al niet ;)
    Misschien dan maar de badkamer gebruiken......

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Welke set heb jij?
    Ben jij gewoon begonnen met een set? Maakt het uit welke je neemt?

7. Storm

Storm Niet meer actief

Beide jongens zijn er niet bij weg te houden. Hier geen uitbreidingen. Gewoon een ding. Ennuh, wat anderen ook zeggen, ik zou hem niet in huis willen hebben.

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb een goedkopere versie. Geen aquaplay, maar een andere. Van BIG. De eerste keer dat mijn zoontje er mee speelde heeft ie zich twee uur lang vermaakt. En dan was het nog maar een simpele ronde.

Volgens mij kun je met elke set wel beginnen hoor. Het zal allemaal wel op elkaar aan te sluiten zijn.

9. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Wij zijn begonnen met de BIG Waterplay Niagara en hebben daar een extra haven aan gekoppeld.

10. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    IK heb ook eens die BIG waterplay bekeken en dat ziet er ook goed uit. Lijkt hetzelfde als Aquaplay maar dan wel goedkoper. Dat is natuurlijk wel interessant!!!
    Is dat dan wel dezelfde kwaliteit? Want waarom is het dan goedkoper? Misschien alleen omdat het geen bekend merk is (zoals bij Duplo) En kan je daar uit net zo goed mee uitbreiden?

Sorry voor al mn vragen maar wil achteraf geen spijt hebben van mn aankoop. En als ik veel geld kan besparen zou dat wel fijn zijn. Ben ondertussen wel overtuigd dat we het gaan kopen, of als cadeau gaan vragen. Het ziet er zoooo leuk uit!

11. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik ken de kwaliteit van de aquaplay niet, maar die van de BIG is prima. En die kun je dus gewoon uitbreiden. Je kunt zoveel secties er tussen zetten als je wilt, alle koppelingen zijn hetzelfde (als ze maar van BIG zijn natuurlijk). Mijn ervaring is dat een Niagara op zich al groot genoeg is hoor. Het zijn vooral de ouders die uitbreiden leuk vinden. Voor de kids is het al snel genoeg. De niagara heeft een verhoging waar ze zelf het water in moeten pompen. Vinden ze fantastisch.

12. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Dank voor je info Tassie! Heel fijn.

Ik denk dat ik voor de BIG ga want die ziet er inderdaad ook heel leuk uit. Heb ook wat info gezocht op google en daar lees ik alleen maar dat de BIG ook heel goed is. Vind het ook erg leuk dat deze ook te combineren is met Duplo.
    Ik heb een koffer gezien (Funland) maar ik weet niet zeker of deze uit te breiden is. Maar heb al een mail gestuurd op de site dus zal het wel te horen krijgen.

13. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik denk dat die koffer niet uit te breiden is, alleen met Duplo. Als je wilt uitbreiden moet je zo'n set hebben met losse gootjes.

Alhoewel, ik zie dat je de delen ook met die verbindingen koppelt, dus dan zou je daar ook andere tussen moeten kunnen zetten.

14. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb op verschillende sites gekeken en op eentje stond dat hij wel uit te breiden was. Maar op alle andere stond er niks over.
    Maar heb een mail naar Waterplay zelf gestuurd met de vraag, dus ben benieuwd. Als ze slim zijn is hij natuurlijk wel uit te breiden.....

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hier heeft onze zoon de niagara vN BIg gekregen met zijn verjaardag afgelopen zaterdag. Het is helemaal in...niet bij weg te slaan was hij ervan. Heeft nog een extra stel bootjes gekregen erbij en een bocht met een turbine om extra stroom te kunnen maken. De set is groot genoeg om met ca drie kindjes tegelijk ih te kunnen vermaken! En inderdaad een stuk goedkoper dan aquaplay! Het feit dat de duplo er naadloos opkan is ook wel erg handig.

Deel Deze Pagina