Ik tel soms letterlijk de minuten af voor onze aankomende vakantie (zoveel zin heb ik erin) en toch zijn er dingen waar ik tegenop zie. Eén van de dingen is handdoekje leggen bij het zwembad (ik las het op Zoover). Buiten dat ik het echt, maar dan ook echt vreselijk gedrag vind, snap ik niet dat het hotel het toelaat en dat er geen oplossing voor bedacht is. Verder zitten we op een plek waar geen lift is en de mogelijkheid bestaat dat we bovenop de heuvel zitten en 140 trappen moeten lopen om naar het zwembad en restaurant te gaan. En ook de 4000 km die we in totaal gaan afleggen kan wel iets zijn waarvan ik denk 'waar beginnen we aan'... Ik heb er wel vertrouwen in dat het helemaal goed komt en ik ga ook zeker niemand de schuld geven (we hebben immers zelf geboekt ). Maar dit zijn wel punten waar ik een beetje tegenop zie (en vooral het handoekje leggen) Hebben jullie ook iets waar je tegenop ziet?
Jaaa!!! Zo herkenbaar En vooral alles weer in de auto krijgen Dit jaar is het dan ook echt luxe voor ons dat we de tent thuislaten
Handdoekje leggen heb ik echt ****** aan die schuif ik gewoon aan de kant. Na 10 minuten zie je snel genoeg welke handdoeken er liggen voor de ‘sier’. Verder: ik zag enorm op tegen de vliegreis en de transfer; vanwege de zwangerschap en omdat het voor onze dochter de eerste keer zou zijn. Het ging echt ontzettend goed
Ik zag op tegen de vliegreis. Die was ook vreselijk maar we hebben het overleefd en een top vakantie gehad. Volgende vakantie is een week in NL dus daar zie ik tegen niets op!
Ik zag en zie op tegen de reis. De heenvlucht was een hel. Dus ik heb weinig vertrouwen in de terugreis
Vorig jaar Griekenland zag ik tegen de reis op, was ook echt drama. Dit jaar centerparcs en enige waar ik bang voor ben is een vies huisje.
Ik zie op tegen mijn eerste menstruatie na mijn miskraam. Grote kans dat deze precies in de vakantie komt en de vk waarschuwde al voor een heftige menstruatie en had het over nachtverbanden, enz... ik hoop dus heel erg dat ik weer zwanger wordt deze ronde
Snap ik! Jeetje, laten we in ieder geval hopen dat het qua bloeding mee gaat vallen en je vooral kan gaan genieten!
Voornamelijk de reis van 6 uur rijden. Onze zoon vind de rit naar de supermarkt al te lang. Daarnaast de nachten. Hij slaapt nooit ergens anders en ik hoop maar dat hij lekker gaat slapen.
Ik zie heel erg op tegen de vliegreis. Ik ga alleen met mijn 2 kinderen. Vorig jaar ben ik ook alleen gegaan met de kinderen, en dat ging allemaal wel goed. Maar ik vind het toch weer spannend. Als je samen bent is het toch wat makkelijker. Mijn man komt later als dat lukt met werk (eigen bedrijf)