Ik had voor komende woensdag een uitje naar de dierentuin (Blijdorp) in gedachten, maar door de hitte is dat misschien toch niet een goed idee. Heeft iemand tips voor uitjes in de omgeving van Rotterdam bereikbaar per ov, leuk voor een meisje van 3 en een jongen van 5 en goedkoop (ik heb een rotterdampas)?
Speedo? Lekker op het water. Of zou dat nog te warm zijn? Zit als t goed is een Rotterdam pas regeling op. Of maritiem museum.
Plaswijkpark is met water, maar....het is daar wel net een mierenhoop met lekker weer. Vooral lopn in het water dus. Wij hebben ook een RP en zijn morgen om 9.30 uur bij de euromast. Daarna minigolf ernaast en een ijsje. Dan zijn we voor de middag weer terug. Gister hebben we omniversum en museon gedaan. Daar was het lekker koel, maar is wel in den haag... Bioscoop kan ook nog met de rp. Daar is het in ieder geval koel. Speeltuin de Kievit in Berkel kan ook. Daar heb je ook een zwembad bij.
We wonen vlakbij de Zevenhuizerplas, dus ik denk dat we daar maar gewoon naar het strandje gaan in de ochtend.