Doomoo zitzak of Chico wipstoel?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Safoura, Aug 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    Dag dames,

Nou onderwerp zegt het al... Ik vind de zitzak echt superleuk alleen weet ik niet of die praktisch is en of onze meid m lang kan gebruiken.

Zijn er dames met ervaring met de zitzak en kunnen die mij het laatste zetje geven om toch ( of juist niet) voor de zitzak te gaan!

Alvast bedankt!

Groet,
    Safoura

2. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Een wipper vind ik onontbeerlijk. Dus als het of /of is: sowieso de wipper. Ik zou de zitzak alleen als extra kopen. Bij onze eerste had ik die niet, maar nu overwegen we wel zo'n zitzak extra te kopen. Ben dus benieuwd naar de reacties hier.

3. Swinty

Swinty Actief lid

Dec 3, 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Voor zitzak kan je toch ook zon schommelding kopen zodat het een wipper word?

4. Boebels

Boebels Bekend lid

Jun 24, 2016
    826
    462
    63
    Een wipper hier echt nooit gebruikt. De zitzak was mijn favoriete item. Vanaf geboorte zette ik hem in de box en sliep hij er heerlijk in. Zie foto .
    Moet wel zeggen dat ik hem na die tijd weinig gebruikt heb. Hij lag in de box en ging vrij vroeg lopen. Daarna was het soms een klimvoorvoorwerp en heb hem eigenlijk toen weggegezet. Maar had hem die eerste maanden niet willen missen.

Attached Files:

5. Safoura

Safoura Actief lid

Aug 6, 2015
    110
    0
    16
    Ik denk dat het dan beide wordt. Ik vind de zak te leuk om niet te nemen en volgens mij zit t heerlijk en een wipstoel is altijd wel handig, al is het omdat ze 2 dagen in de week bij oma gaat zitten.

6. Swinty

Swinty Actief lid

Dec 3, 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Waarom niet gewoon de doomoo swing aanschaffen? Al ben ik het ermee eens dat een extra wipper om bij oma neer te zetten handig kan zijn.

Share This Page