Wij hebben deze wagen op het oog. Maar prenatal heeft hem ook en nu vraag ik mij af wat het verschil is. Maxi-Cosi Mura Plus 3 | Kinderwagens | Baby-Dump Prenatal - Kinderwagens en buggy's van alle merken online kopen! | PRENATAL.NL - Kinderwagens online kopen! | PRENATAL.NL - Maxi-Cosi - Maxi-Cosi Mura Plus 3 Zoals ik het lees krijg je bij de Babydump: de buggy (wandelwageninzet) en de autostoel voor 500euro De reisbak kan je los kopen en kost of 150 euro of 240 euro voor een vouwbak. Wat is het verschil tussen deze 2? Bij prenatal krijg je de buggy (wandelwageninzet) en de reisbak/reiswieg voor 758 euro en de autostoel kan je los kopen voor 130 euro. Het is mij niet duidelijk of de babydump de autostoel er ook bij doet? Want er staat wel een afbeelding, maar in de tekst kan ik hem niet terugvinden. Het prijsverschil is anders vee te groot. dus mijn vragen: Wat is het verschil tussen een reiswieg en vouwbak? Wat zit er inbegrepen bij babydump en prenatal? Hoe bevalt de wagen of een eerdere uitvoering van de maxi cosi mura?
Bij de babydump heb je alleen de wandelwagen voor 500 euro. en als je bij de babydump de reiswieg erbij koopt krijg je gratis een voetenzak en luiertas erbij. De maxi cosi moet je zelf kopen. Dan ben je dus maximaal 740 kwijt voor de vouwbak en de wandelwagen en dan 130 voor de max cosi is 870. Bij prenatal heb je de reiswieg en de wandelwagen voor 758 euro. De maxi cosi moet je zelf kopen. in totaal ben je hier 888 kwijt. (LET OP! bij deze heb je de STANDAARD reiswieg en niet de opvouwbare, als je die wel wilt ben je 928 kwijt bij de prenatal) Bij de opvouwbare zit aan de onderkant een hendeltje en dan kan je de bak 'plat' maken zeg maar zodat hij niet zo groot is en makkelijker in de auto past. De gewone reiswieg kost trouwens 200 (muv de rode) en de opvouwbare 240 Conclusie: ik zou dus naar de babydump gaan.
Kijk, zo'n heldere blik zocht ik. Had er al zoveel gezien dat het begon te duizelen. Dankje! Dan weet ik nu waar ik 'm haal Hoop dat er ook nog ervaringen zijn. Die de wagen al gezien hebben in de winkel of die een mura hebben!
Wij hebben hier een maxi cosi mura! Zoontje is inmiddels 2 en zit er bijna nooit meer in dus heb hem van het weekend opgeruimd, maar vond het erg jammer, hij loopt echt heerlijk! Maar het is nu een beetje een grote sta in de weg. Wij zijn er erg tevreden over. Een goede stevige kinderwagen voor een prima prijs. Hij is wel wat aan de zware kant, maar de kwaliteit is dan ook prima, wij zijn dus erg tevreden. Hebben overigens de standaard bak, ik vond de opvouwbare niet mooi en die oogde ook wat kleiner dan de standaard.
De opvouwbare reiswieg is kleiner en platter op te vouwen dan de gewone reiswieg. Wij hebben voor de gewone gekozen, vanwege het formaat, dat we hem mooier vonden én dat we het qua ruimte niet eens zoveel vonden schelen. We hebben overigens de mura 4. De autostoel zit er bij geen van beide winkels meer bij, hadden wij nog wel. Die zul je dus apart moeten kopen. Leuk weetje trouwens; als je een andere luiertas wilt dat degene die erbij zit krijg je de waarde van de tas als korting op de door jouw gekozen tas. Wat krijg je? Babydump: Wandelwagen Reiswieg Voetenzak Luiertas Voor 698 euro Prenatal: Wandelwagen Reiswieg Voetenzak Luiertas Voor 758 euro Behoorlijk verschil dus. De keuze is wat dat betreft simpel; Babydump! Wij zijn overigens ontzettend blij met de Mura, de Mura 4 heeft gewoon 4 wielen ipv 3. Verder is ie eigenlijk hetzelfde. Overigens zou ik zeker nog even in de winkel kijken en zelf even voelen en ermee rondrijden, dan weet je zeker dat je voor jullie de juiste keuze maakt.
Wij hebben de mura 4 in gebruik. Hele fijne buggy, ook de draagbak is een van de grootste van alle merken. Hij is enkel wel groot en zwaar, om in een kleinere auto te krijgen is niet zo praktisch vind ik Wij hebben 'm bij babydump gekocht, weet niet meer aan hoeveel. Maar idd luiertas en voetenzak was gratis
Wij hebben ook de mura 4 en deze bevalt goed. Wij hebben wel de opvouwbare bak omdat ik een kleine auto heb en anders past hij er niet in. Het idd geen lichte wagen, maar ik kon daar goed mee leven.
Bedankt iedereen voor het advies Vandaag naar babydump geweest en de Mura 3 gekocht. We zijn er ontzettend blij mee! Kan niet wachten tot hij binnen is Wel met de gewone bak trouwens.