Vakantie in limburg/ duitsland?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door samarinde01, 8 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    We willen kijken of een weekje vakantie misschien een optie is. We willen graag op redelijke rijafstand zitten van Toverland, maar zoeken wel een gezellige camping met leuke faciliteiten voor een bijna 5 jarige en bijna 1 jarige. Duitsland trekt mij ook wel, omdat ik dan meer het gevoel heb ècht op vakantie te zijn.

Accomodatie mag een stacaravan, huisje, appartement oid. zijn.

Hebben jullie leuke ideetjes?

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Landal de Schatberg is om de hoek bij Toverland.

Butchke vindt dit leuk.
  3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    CenterParcs Heijderbos in Heijen.
    Als je in noord Limburg verblijft of in dat deel van Duitsland, ga dan vooral ook naar Irrland, zo leuk voor de kinderen!

4. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ja, dat heb ik wel eens gelezen. Lijkt me leuk! Nu nig even een accomodatie zoeken daar in de buurt (ergens in het midden)

5. Butchke

Butchke Niet meer actief

Idd de schatberg.
    De leistert in Roggel ligt zo'n 15 minuten rijden van toverland af.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wij gaan naar landal Sonnenberg. Voor ons de eerste keer maar hoor er van iedereen goede verhalen over.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Wij gaan naar Mooi Zutendaal, 12 km over de grens bij Maastricht. We zijn er 1 keer eerder geweest, erg leuk.

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Centerparcs het meerdal of limburgse peel liggen ook op ong kwartier rijden van toverland. Schatberg 5 min. Dat is zelfs via het bos nog haast te lopen.
    Volgens mij kun je bij meerdal ook meer dagen pas bijboeken.
    Verder ligt er in arcen nog klein vink maar weet niet of het een net park is. Maar dat is ook ong half uurtje rijden.

9. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Ons zoontje van 5 is nu met een vriendje een paar dagen mee naar Roompot park Klein Vink. Hij heeft het reuze naar zijn zin. Er is een binnenbad, een strand, een speeltuin, een midgetgolf, een supermarkt en genoeg eetgelegenheid. Verder is er veel animatie voor de kinderen. Het park ligt praktisch naast thermaalbad Arcen en een indoor Glowgolf baan. Met 30 minuten rijden bij je bij Toverland en Irrland (Duitsland) is nog geen 20 minuten rijden. De prijzen voor een accommodatie zijn ook erg leuk!

Deel Deze Pagina