Heeeeeelp hahaha. Ik doe sinds maandag mee met moeders voor moeders, gewoon omdat het een kleine moeite is en ik hoop zo heel veel mensen te kunnen helpen. Echter sinds vanmorgen trek ik de lucht van die flessen echt niet meer. Moet er gewoon serieus van spugen. Die combi chemische lucht met mn urine wat sinds de zwangerschap gewoon meurt is echt vreselijk. Ik wil hoe dan ook de termijn volmaken maar heeft iemand tips om het wat draaglijker te maken?!
Lijkt me slecht voor de kwaliteit van dat middel dat in de flessen zit; niet laten luchten, ze hebben niet voor niks doppen. Plassen in de kan, afvegen, handen wassen, deur van wc open, adem inhouden, dan pas de dop eraf en urine erin gieten. Dan even uit de wc stappen, opnieuw inademen, teruggaan en de fles dichtmaken.
Aangezien ik ook giga misselijk ben elke zwangerschap, kreeg ik ook de tip van de flessen buiten open zetten, half uurtje ofzo. De informatrice zei dit zelf. Ja, de lucht is een heeeeel stuk minder. Ik probeer mijn adem dan ook nog wel in te houden, maar vaak word ik daar dan ook weer misselijk van Ik vind mijn urine nu al vies ruiken, dus doe het nu in stappen. Zet mijn urine even weg en vul de fles wat later, als ik weer wat bijgekomen ben, haha.
Je mag ze gewoon laten luchten hoor. Was een tip van de mevrouw van MvM, dus dan zal het wel kunnen denk ik
ECHT?! Die van mij gaat nog liever kapot. Toen ik in n potje moest piesen voor die mvm test werd hij helemaal misselijk toen dat potje op tafel stond. Als hij nu die kan ziet staan gaat hij al kokhalzen dus dat is echt geen optie hahaha.
Gewoon in de opvangkan plassen. Sjaal om je neus binden en overgieten maar Ik had overigens wel altijd de deur open en zodra ik moest overschenken nam ik een hap lucht, sjaal om mijn neus. Tadaaa Gelukkig begon het bij mij pas 2 weken voor het eind te stinken Daarvoor vond ik het chemisch goedje lekker ruiken.
Hahaha, ja echt, maar hij doet sowieso vrijwel alles, is nergens echt vies van.. Maakt ook m'n inbrenghuls van de Progestan schoon, zou m'n kom / pannetje waarin ik overgegeven heb ook omspoelen (maar dat hoefde tot nu toe nog niet) en dergelijke. Wat een schatje heb ik toch
Zou het ook helpen als je bijvoorbeeld 's ochtends overslaat en je alleen 's middags en 's avonds je urine overgiet? Of heb je er de hele dag last van?
Bij mij stonden de flessen op een hoog plateautje. Hoog genoeg om het niet te ruiken ( ben niet zo heel lang) maar ik kon het wel makkelijk overgieten.
Ik vond het ook stinken, hoefde er niet van de spugen maar fijn was het niet. Ik plaste in de witte meegeleverde kan, trok mn broek weer aan etc hield mn adem dan in, maakte de fles open, plasje erin gieten, dop er weer op en weglopen en dan pas uitademen.
Ik was nooit beroerd van de substantie in de fles maar wel zodra je er urine bij gooide. Vond mijn eigen urinelucht wel kokhalsopwekkend. Brrrr. Ik goot het er in met ver uitgestrekte armen en mijn adem ingehouden. Heb niet echt tips. Ik mocht de dop er niet te lang afhouden van de mvm-vrouw ivm vers houden van je goedje. Als ik echt erg beroerd was plaste ik ook wel eens gewoon een keer in de wc hoor. Ik moest zo vaak en om het telkens op te zoeken... Was blij als ik me even goed voelde, dan kon ik een klein beetje eten binnen krijgen. Vond het dan zonde om te gaan plassen en weer misselijk te worden.
Voordat ik het in de bus wil gieten houd ik mijn adem in. Vervolgens giet ik het er zo snel mogelijk in, deksel er op, ding weg zetten en dan pas ademen. Maar het blijft een vieze lucht hebben. Al vind ik het sinds deze week wat meevallen zowaar.
Ik giet het ook over met ingehouden adem Eerst in het kannetje plassen, broek optrekken & handen wassen, dan deur open, adem inhouden, dop eraf, overgieten, dop erop, deur dicht en weglopen. Snel kannetje omspoelen en half weer terug de wc in gooien haha. En mijn man maar lachen
Gewoon door je mond ademen! Dus gewoon doen alsof je neus verstopt zit/verkouden bent. Dan ruik je ook niets