grrr autogedoe buren deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb veel reacties gehad in het andere topic, maar hier even de link voor degenen die het niet gevolgd hebben:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/372082-autogedoe-buren.html

Vanmiddag was het weer zover: de buurman aan de deur om te eisen dat wij de auto weghalen. Helaas was ik boven met onze dochter, dus merkte ik het te laat en was mijn man al naar de deur. Hij heeft de buurman wel weer uitgelegd dat wij er klaar mee zijn, maar uiteindelijk dus wel de auto verplaatst.:x Goed, daar zijn tussen mijn man en mij ook de nodige woorden over gevallen, want zo geef je hem steeds zn zin. Maar nu afgesproken dat ik het voortaan regel.

Duidelijk voor mij is dat die auto om geen reden nog verplaatst wordt op zijn verzoek. Maar dat lost mijn probleem niet op, uitleggen helpt niet, zoals hij vanmiddag weer zei: ik zet al jaren mn auto recht voor de deur en ben niet van plan om met jullie rekening te houden. Maar waar ik echt kwaad over werd was dat hij zei: "als ik die auto van 1 van jullie nog een keer voor mn deur zie en hij wordt niet verplaatst als ik erom vraag, tref ik andere maatregelen":$:$:$ WTF, wordt ik nu bedreigd ofzo??? O ik ben om te spetteren!!!

O ja en met verplaatsen rijd hij dus expres, want toen stond ik dus te kijken zo tegen de auto van mijn man aan, alleen bedacht die oude sul niet dat wij een trekhaak hebben en nu is zn kenteken helemaal verbogen:D...maar normaal is het niet.

Maar goed wat nu dus....

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    politie bellen en zeggen hoe en wat en deze situatie uitleggen.Zij kunnen je helpen met een eventuele civiele procedure tegen je buurman mocht dit gezeur doorgaan.

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Gewoon niet meer verzetten. Wat wilt hij doen dan? Politie bellen? Nou laat maar komen! Schade aan de auto brengen? Doe maar, doe jij daarna lekker aangifte. Komen er ergere bedreigingen doe je gewoon daar aangifte van.

Jij staat in je recht. punt!
    Enne anders heb je ook nog RTL4's bonje met de buren :)

4. tulip

tulip Niet meer actief

nee das duidelijk, de auto verzetten was ik in eerste instantie al tegen, maar hij blijft gewoon aanbellen....en ik heb geen zin om te doen alsof ik er niet ben of steeds naar de deur te gaan. Of de bel eruit te trekken ofzo, want ik krijg ook nog wel eens leuk bezoek;)

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik zou de politie bellen wegens bedreigingen!!, en dan ook gelijk vertellen dat hij expres tegen jullie auto aan rijd.
    als de politie niks doet de wijkagent bellen, dat hielp hier goed

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

zeker even de politie bellen. expres tegen jullie auto aan rijden is een strafbaar feit.... en misschien kunnen ze bemiddelen? die man klinkt als totaal niet goed wijs

7. tulip

tulip Niet meer actief

dat zei ik dus tegen mijn man en die keek mij echt aan alsof ik gek was. Maar daar ben ik serieus toe instaat.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wat een hufter zeg die buurman *KOTS*.

Tja, het enige wat je kan doen denk ik is de langste adem hebben en blijven weigeren je auto te verplaatsen. Als hij schade aan de auto maakt aangifte doen. Is die vent helemaal van de pot gerukt ofzo?!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Yep gewoon elke keer blijven bellen!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou de auto dus mooi laten staan en niet meer weghalen, ookal komt hij aan je deur! Wat een irritant mannetje! Blegh!

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Als de buurman weer aan belt: sorry buurman, maar we hebben u al meerdere keren uitgelegd dat de parkeerplaats niet uw eigendom is. Wij gaan de auto helaas niet meer verzetten, dus aanbellen heeft geen zin meer. Oh en mocht u iets van plan zijn, wij hebben nav uw bedrieging van de afgelopen keer een bewakingscamera aangeschaft, dus mocht u iets van plan zijn: het staat op camera en gaat direct naar de politie.

Daaaaàaàaag buurman.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Die vent is geschift

Daar had ik zeker aan de deur gegaan en hem voor 5 cent meegegeven zoals wij dat hier zeggen :p

Ik zou bijna express voortaan m'n auto voor zijn deur planten.
    Ik zou ook zeggen dat hij maar in een bos moet gaan wonen of ergens anders afgelegen, zeikerd dat ie is

13. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Misschien haarfijn aangeven dat hij kan kiezen tussen:

a) Soms heb je geen keus en moet je voor zijn deur parkeren, maar je houdt het beperkt

Of:

b) Vanaf nu parkeer je doelgericht vóór zijn deur. óók wanneer er elders plaats is...

En hou je er dan ook consequent aan... (Het lijkt trouwens wel of ik advies geef over hoe je met een dwarse peuter om moet gaan :), zo voelt het voor jou ongetwijfeld ook zo'n buurman...)

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat een zeur zeg! Zou de auto ook echt niet wegzetten, is hij nou helemaal betoeterd!

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat een walgelijke vent! Ik zou zeker de wijkagent hiervan op de hoogte stellen, zodat zij weten dat er iets speelt.

Hij woont alleen zeker? Klinkt ook alsof er een steekje los zit... goed in de gaten houden en vooral niet jullie auto verplaatsen. Komt hij weer aan de deur het hem haarfijn uitleggen. Gebeurt het een tweede keer weer en komt hij vragen, de deur openen, hem alleen maar aankijken, niets zeggen en de deur in zijn gezicht dichtslaan.

16. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Zou inderdaad even bij de wijkagent ofzo informeren. en haast gaan posten met camera voor als hij inderdaad een poging van vernieling zou willen doen.Natuurlijk wel even na gaan of dat mag.

17. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dan mag je wel uitkijken dat jullie trekhaak geen opdonder tegen jullie onderstel gegeven heeft. Zo zie je geen schade maar mss is die er wel.

18. tulip

tulip Niet meer actief

coquelicot, ja zo voelt het idd.

nescio, nee hij is getrouwd met een superleuke vrouw. Ik denk dat zij zich enorm schaamt voor hoe hij steeds tekeergaat, want zij is nooit te zien op zulke momenten en ze is altijd super aardig en vriendelijk tegen ons en onze dochter.

19. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Lijkt er bijna op dat wij in dezelfde straat wonen alleen gaat het hier nog even wat verder.

Hier parkeren ze hun scooter of fiets op de straat om er voor te zorgen dat niemand hun plek in neemt.

Wbt je buurman, je auto laten staan waar die staat. Wat wil hij nou zeg?

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

ja inderdaad! straks maakt die gek er nog van dat jij met je trekhaak hem hebt aangereden, heb jij een mooie schadeclaim van hem aan je broek hangen.

Deel Deze Pagina