Hoi dames, Ik weet niet of ik het hier goed plaats, maar kon zo snel geen andere plek vinden. Vanochtend werd ik om 8 uur wakker met heel veel pijn. Dit begon boven mijn stuitje en trok via mijn heup over naar mijn buik. Liggen, zitten, staan niks hielp. Uiteindelijk ben ik huilend op de wc gaan zitten. Nu heb ik nog moeite met stilzitten of liggen, want het doet gewoon echt pijn! Vooral boven mijn kont en dat straalt uit naar mijn rechterheup. Vanochtend had ik bijna in paniek de vk gebeld, want mijn hele buik werd hierdoor krampachtig hard. Gelukkig duurde de heftige pijn maar 15 minuten, maar ik ben wel bang dat dit weer gaat gebeuren. Herkent iemand dit of heeft iemand tips? Liefs, Sam
Het klinkt ook een beetje als zwangerschaps ischias...dat heb ik namelijk ook in combinatie met BI. Beide geen pretje, maar jah. Het komt waarschijnlijk doordat alles weker wordt omdat straks je babytje erdoor moet, bij die ischias komt er dan een zenuw bekneld te zitten en dat kan doorstralen van je bil naar je heup of been. Zou het zeker aankaarten bij je volgende bezoek aan vk...of als je het niet meer houdt eerder bellen. Ik heb trouwens mensendieck oefentherapie gevolgd, hielp wel een beetje maar het ging er niet mee over. In ieder geval heel veel sterkte.
Hoi Helia, Dankjewel voor je reactie! Hier was ik al een beetje bang voor... Zo raar. Ik ging slapen zonder pijn en werd wakker door pijn. Mijn volgende afspraak met de vk is pas over 3 weken. Weet niet of ik zolang moet wachten.
bekkeninstabiliteit ... Maak me nu toch wel zorgen. Morgen toch maar even bellen. Loop al de hele dag met een pijnlijk gevoel. Alsof er een zenuw knel zit en felle kramp erbij. Vind het wel heel vroeg voor dit soort klachten, maar aan de andere kant had ik er wel op gerekend ivm mijn overgewicht... Zo genoeg met m'n zieltje onder m'n arm gelopen. Ga maar eens douchen Liefs, Sam
jeetje meis, wat vervelend voor je! Vriendin van mij heeft er ook last van en is idd heel pijnlijk! Niet twijfelen, meteen de verloskundige bellen! En dan maar hopen dat het niet zo is... Ik duim voor je!
Ik ben net teruggebeld door de vk en het is of bandenpijn of een urineweg-infectie. Ik vermoed het laatste want ik heb best wel last down under... Dus ik ga maar even gauw naar de apotheek voor een potje en richting de dokter! Ik hoop zooo dat dit het is en geen bekkeninstabiliteit oid. Liefs, Sam