tips bij bijna uitdroging?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shaylen, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb nu pas tijd om te checken bij je. de kleinere flesjes werken dus! geweldig!. nou da's al 1 stap de goede kant op. en niet over gegeven vannacht dat zijn er al 2. nu de diaree nog en dan weer aansterken. jeej een kilo da's echt veel zeg. ik hoop dat ze het ergste gehad heeft nu. wel zeggen tegen die arts van die kilo hé als ze straks weer belt. maar zo te horen gaan je weer een klein beetje vooruit.

veel sterkte ook weer voor vandaag. en een dikke knuffel voor de kleine meid.

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hey bedankt allemaal weer :)

net de arts gepsroken, ze wil morgen toch nog een keer bellen om te kijken of ze alles binnen blijft houden, diarree mocht iets langer aanhouden, kan nog wel een week duren zei ze. op dit moment werken de kleine beetjes melk en af en toe een eetlepel fruit/appelmoes.

ik heb nog aangegeven dat ze een kilo was afgevallen, dat was vrij normaal omdat ze zoveel vocht is kwijtgeraakt, dat moet dus vrij snel weer goedkomen als ze weer helemaal opgeknapt is.

maandag moeten we weer naar het ziekenhuis en morgen spreek ik de arts nog, op zich heb ik er nu wel weer een goed gevoel over.

ze is er nog lang niet maar het gaat wel de goede kant op, ik denk dat we over de piek heen zijn.

ze is net lekker in bad geweest, dat was er door alles ook niet van gekomen.

3. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey meid,

Ik ben blij dat het de goede richting uitgaat.
    Verwen je meisje maar goed de komende dagen nog.
    Hopelijk blijft het nu de goede richting uitgaan en is ze tegen volgende week weer helemaal de oude...

Dikke knuf
    Nanske

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey meis,

fijn om te lezen dat het weer beter met je meisje gaat en dat jij jezelf ook weer wat zekerder voelt.
    Is vanacht alles ook weer goed gegaan?

Liefs mij

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik denk ook dat jullie de piek hebben gehad. nu weer opknappen en aansterken. als die diaree straks maar eenmaal weer weg is.

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja klopt Yinte, die diarree, als die maar weg is inderdaad, de arts zei nog dat diarree eerder uitdroging veroorzaakt dan overgeven.

vannacht is ze opnieuw goed de nacht doorgekomen, gister na 1200 uur ´s middags wou ze met geen mogelijkheid meer drinken, dus ik heb haar een paar keer wakker gemaakt maar nee, ze wou niks. vannacht om 4 uur wel, ze dronk 150cc op en wou nog meer maar dat durfde ik nog niet aan.

nu heeft ze al 3 keer 150cc gehad sinds 4 uur vanmorgen, goed he? :)

we mogen op deze manier wel het weekend in van de arts maar ik heb wel een rechtstreeks nummer gekregen mocht het weer achteruit gaan.

7. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey meis,

Ik kom t toch nog een keertje vragen hoor...

Alles nog steeds goed daar?

Liefs mij

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hey :)

alles is goed hier, gister heeft ze 4 flesjes van 180/6 op en een banaan :D
    ze heeft niet meer overgegeven en de diarree is er af en toe nog, dat wisselt zich af met normale ontlasting.

nu maar gaan heropvoeden :D

9. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    He Shaylen,

Fijn dat het beter gaat!!! En nu maar weer snel " de oude" worden!

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hoe gaat het nu?

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hoi,

het gaat steeds iets beter, ze eet en drinkt alles weer. ik ben steeds nog bang dat ze gaat overgeven maar al 3 dagen gaat het goed :)

hopelijk blijft het nu weg!

bedankt dat jullie aan ons blijven denken, superlief!

12. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Super dat het de goeie richting uitgaat!!
    Ben blij voor jullie! :)

Groetjes,
    Nanske

13. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

dank je! :)
    en nou komt het er bij mij allemaal uit he? ik heb al 2 dagen hoofdpijn, gewoon omdat alles nu achter de rug is en ik tot rust kom......
    lang leve de ibuprofen :D

Deel Deze Pagina