Tijdens mijn zwangerschap van Piet, had ik regelmatig last van brandend maagzuur. In maand 3 t/m 6 was dat prima op te vangen met enkele lepels vanillevla als het zuur omhoog kwam, daarna ben ik over gegaan op Gaviscontabletten (zijn er ook in vloeibare vorm). Hierdoor had ik veel minder tot geen last van brandend maagzuur en de tabletten waren niet eens echt vies te noemen (beetje tandpastasmaak).
jajajaja wijngums echt geen flauwe grap maar helpt mij giga ben al van mijn 23ste maagpatient en buiten mijn medicatie, wat ik alleen inneem als ik het echt niet meer uithou zijn "wijngums" succes
Ik kreeg Gaviscon(roze drankje)van de huisarts,en nu ben ik weliswaar niet zwanger maar heb het wel eens zuur en dan volstaat een Sportlife kauwgompje
een meisje op de zwangerschapsyoga had groene klei peoder gekocht in een reformzaak en dat zou prima werken
ik pak altijd een glas 7-up (sprite) dat helpt ook heel goed, van 7-up boer je op. of zantac tabletten (maar weet niet of je die mag gebruiken bij zwangerschap)