Tips bij doorverkopen Blackberry

Discussie in 'De lounge' gestart door Bibi82, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag kan ik mijn blackberry curve 8520 doorverkopen aan iemand. Heeft er iemand tips hoe ik de telefoon het beste kan "leegmaken" zodat er geen gegevens meer van mij op de te vinden zijn?
    Dus ook dat de andere persoon straks niet mijn mails kan bekijken enzo.
    Iemand??

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    terugzetten naar fabrieksinstellingen ?
    ik heb ok een bb en heb m n keer leeg gehaald zonder dat ik het door had maar weet dus ook niet hoe ik dat gedaan heb :S
    anders zoizo je wahtwoord van je email veranderen , mocht t op een of andere manier toch naar boven komen dat je account nog ingesteld staat kan de kopen het toch niet lezen

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Kies in het menu voor opties, in het volgende scherm beveiligingsopties. Kies dan voor algemene instellingen. druk dan op de menu toets dus het blackberry tekentje zeg maar. Dan krijg je de optie toestel leegmaken. Toestel wordt dan helemaal leeggetrokken (duurt eventjes dus zorg dat het toestel genoeg stroom heeft!!!) en is de software weer zoals je hem ooit gekocht hebt!!!

4. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn blackberry gistermiddag met winst kunnen verkopen :) Nu wachten op mijn nieuwe phone.
    Dit topic mag dicht.

Deel Deze Pagina