Heb het weleens met knoflook gedaan maar da's niet zo tof voor mijn medemens. En zo vind ik het niet echt spannend.... Help me out.
Ik eet het het liefste zo uit het bakje. Maar met bieslook op een craqotte met plakjes komkommer en wat rosbief of zalm is ook erg lekker.
Idd peper en zout, of gemalen noten (hazelnoot/walnoot), of met jam (hier in Portugal meestal pompoenenjam).
yenolah, klinkt lekker dat met die noten. (ben vegetariër). Is alleen niet echt mager geloof ik? Heb het gekocht omdat het gezond schijnt te wezen. Met een tomaatje erop klinkt lekker, dat ga ik proberen!
gewoon lekkere kruiden er overheen strooien Ik doe er wel eens italiaanse kruiden of bruchetta (geloof dat je het zo schrijft) op, heerlijk! Of een beetje honing is ook erg lekker!
crea met kruiden Bielookje, zout, peper basilicum en een tomaatje, beetje italiaanse twist. marmite ( das best lekker ) tijm of citroen tijm plakje ham
Met verse kruiden. of een favoriet van mij, gril wat paprika en courgette in de grillovern met olijfolie erover, en doe dat erop. Of met uiencompote, ook erg lekker. of met welke compote dan ook, een beetje zoet er tegen aan is altijd lekker. Nu ik dat zo opschrijf zou wat honing met nootjes of een beetje gembersiroop ook erg lekker moeten zijn. Hmmm, ik krijg zin in ontbijt
Hutenkase met gele AROMAT en tomaat ...en dan op een geroosterd broodje of cracker.....ik kan er wel tig op
Ohh ik ben er gek op! Lekker op een volkoren cracker dan, heb ik liever dan brood. Mijn favo combi's - peper en zeezout en stukjes walnoot - peper en zeezout en avocado ( druppeltje olijfolie erop, hmm) - peper en zeezout en kleine tomaatjes
Noten bevatten idd behoorlijk wat calorien, maar bevatten veel belangrijke voedingsstoffen voor vegetariers (hier ook een), dus als je verder niet veel noten eet wel een goede combi en heel gezond dus.