Hi, Ik ben 2 weken geleden begonnen me zoontje zijn eerste fruithapje te geven, maar hij stikt er elke keer in. Een beetje kokhalzen ok, maar vond dit echt eng dat we na 3 dagen proberen, maar zijn gestopt. Maar eigenlijk wil ik het toch weer proberen omdat hij ons eten eigenlijk van ons bord afkijkt: Hebben jullie tips? Thanks!
Hoe geef je het fruithapje? Potje? vers gepureerd of in stukjes? Je zou dan het andere eens kunnen proberen en anders toch gewoon maar even wachten... Hij kijkt geinteresseerd naar jullie eten maar dat komt omdat hij geinteresseerd is in alles wat jullie doen.
Bedankt voor je reactie! Dat hij het interresant vind dat klopt, maar hij begint te smakken en slikken als hij mij ziet eten, en doet zelfs een beetje zijn eigen mondje open Hij krijgt een potje fruit van mij via een lepeltje.. volgens mij is het gepureerd. Bedankt
misschien zijn zuigbehoefte nog te sterk waardoor hij het te snel naar binnen sleurpt. even wennen denk ik. zolang het helemaal glad gepureerd is kan het denk ik geen kwaad. kleine beetjes op een lepel en blijven oefenen succes
het lepeltje gewoon alleen maar in het fruit dopen zodat er niet te veel aan de lepel zit zodat hij aan de smaak kan wennen meestal gaat het dan heel snel beter meid. succes