2 december beginnen ze met de zolder verbouwen, er komt een dakkapel, 2 slaapkamers, een overloop, vliering en de knieschotten worden afgewerkt met schuifdeur kastjes maar nu zat ik eraan te denken dat de muren wel gaatjes vrij moeten worden, stuccen is best duur en omdat de verbouwing al genoeg kost vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het zelf doen? Hoe ging dat? Wat heb je allemaal nodig? Is het überhaupt mogelijk om zoiets zelf te doen?
Ja hoor, mijn man heeft 2 jaar geleden ook zelf gedaan met roodband en fix and finish (geloof ik hoor). Heel mooi strak geworden en hij had voor die tijd zoiets nog nooit eerder gedaan.
Precies! Dat vraagt ts dus ook! Kan je behangen of vond je dat ook te veel werk? Je hebt nl ook behang dat eruit ziet alsof je muur gestukadoord is. Kan je overheen schilderen. Ik bedoel niet van dat foambehang met een structuurtje hoor, gewoon glad.
Wij wilde behangen en de muur was heel grof gestuukt. Mijn vader heeft hem vlak gemaakt met stucglad. Was heel makkelijk en snel gedaan. Je hebt een stucspatel en een schuurblok nodig om het achteraf vlak te schuren.