Iemand van jullie wel eens op vakantie geweest zonder je kindje? Mijn vriend wil misschien in januari een weekje naar Amerika met z'n tweetjes. Lijkt me harstikke leuk! Maar...........ik kan helemaal geen week zonder m'n meisje denk ik. Ze zal in goede handen zijn hoor bij opa en oma. Ze heeft het daar erg naar d'r zin. Meenemen naar Amerika vind ik ook geen optie. Of we gaan met z'n tweetjes of we gaan niet (denk het laatste haha ) Zijn jullie wel eens zonder je kleintje op vakantie geweest en hoe beviel dat?
ben nog nooit zonder mn kleintje op vakantie geweest, en ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken. als ik een paar uurtjes van huis ben mis ik hem al, en dan bel ik altijd ff het thuisfront hoe het gaat
Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zonder Mirre op vakantie ga. Ik zou me absoluut niet kunnen vermaken eerlijk gezegd ... (en mn man ook niet trouwens ... gelukkig maar ) (nou goed ... misschien als ze heel veel ouder is en op ponykamp ofzo wil .... )
Je moet het voor jezelf kiezen. Houd er wel rekening mee dat voor je dochtertje 1 week best lang is. Mijn schoonmoeder vertelt altijd het verhaal dat ze met z'n tweetjes op vakantie gingen en dat mijn zwager (toen nog 1,5 ) bij familie bleef. Toen ze hem op kwamen halen wilde hij niets van hun weten. Dat vind ze nu nog steeds erg volgens mij.
ik zal nooit zonder ons meisje op vakantie gaan. we gaan met z'n allen of niet. en verre reizen maken....tja, vindt iedereen denk ik wel mooi, maar mijn man en ik zeggen gewoon....als de kinderen straks groot zijn en op eigen benen kunnen staan dan kunnen we alsnog samen weg. maar ik zou het ook echt niet kunnen, maar dat is voor iedereen anders.
Ook ik zal nooit zonder mijn meisje op valantie gaan. Dat is voor mij geen vakantie. We hebben gekozen voor een kind en die gaat dus ook mee op vakantie. Ik zou het ook vreselijk hebben gevonden als mijn ouders zonder mij zouden gaan vroeger. Volgende week gaan we enne heerlijk MET mijn meisje...
Wij gaan elk jaar twee nachtjes weg. Dan gaan we ergens net over de grens in Duitsland of Belgie lekker een weekendje weg. Goed voor de relatie, goed voor je eigen rust en ontspanning! Maar langer dan dat zou ik niet willen en heb ik dus ook niet gedaan. Wat Line vertelt hadden mijn ouders ook, die gingen een week op skivakantie toen ik 1 was en schijnbaar was ik heel erg boos op ze. Ik heb ze een dag niet aangekeken! Mijn moeder heeft het er nog steeds over. Als jij evt. zou gaan dan is je kleintje ook 1 jaar oud. Ik zou, als je het graag een keer wilt doen, een aantal jaar later doen. Dan kun je het ook een beetje uitleggen. Succes met beslissen!
Wij zijn toevallig net terug van 2 weken (ja, ik weet het, het is lang) Amerika, en het viel erg mee. Onze kleine was in goede handen bij Oma en Opa en manlief en ik konden genieten van weer eens ouderwets samen zijn, toch wel erg belangrijk hoor! De eerste paar dagen voelden we ons superschuldig maar daarna relaxte we wat meer en vlogen de dagen om. Bij aankomt vloog onze dochter letterlijk in mn armen, heofde uberhaupt niet te wennen, dus wij voelden ons heel blij dat het allemaal zo goed is gegaan. Onze kleine is wel 1.5, als ze veel jonger was geweest, bv 8 of 9 maanden, zou ik een lang weekend weg gaan, niet langer. Dit was dus mijn ervaring.
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook wel lekker hoor, eventjes met zijn tweetjes weg. Ik weet dat ik Sverre goed zou achterlaten, wij kunnen weer even tijd voor elkaar hebben, bijslapen... Maar ik weet tegelijkertijd dat ik hem na 1 dag al enorm zou missen! En dat we het toch alleen over hem zouden hebben.
Ha ha wat een verschillende meningen he. Ik zou niemand er persoonlijk op aanspreken als iemand wel een week of langer zonder z'n kleintje op vakantie zou gaan. Tijd voor elkaar en je relatie vind ik ook erg belangrijk. Aan de ene kant lijkt het me erg lekker. Maar ze gaat nu ook wel eens 1 nachtje uit logeren en dan bel ik de oma's continue of alles wel goed gaat en kan ik wel janken van blijdschap als ik haar de volgende dag weer zie. Maar ze komt niks te kort bij ons. In oktober gaan we een weekje naar Landal met z'n drietjes. Ach, we zien het wel. Ik denk dat het toch niet gebeurd. Zal haar te veel missen.
Wij gaan eind van de maand 4 daagjes naar Praag....even lekker uitslapen en rustig ontbijten en lekker lang douchen! Even geen haast...wij zien er naar uit maar ook alleen omdat ik weet dat ze het super leuk heeft bij oma en opa...behalve dat ze altijd moet wennen met slapen Langer dan dit voorlopig even niet maar ik vind een paar kortere trips, steden bekijken voor nu ook prima. M
Ik zou niet op vakantie kunnen zonder de kleine man! Zou hem zo vreselijk missen, dat ik geen leuke tijd ga hebben! 1 a 2 dagen zou echt de max zijn.
Hier hetzelfde hoor pauly! We zijn ook wel eens een twee nachtjes weggeweest naar disney, toen onze lieve kleine yara net geen jaar was (was verrassing van mn man-anders was het er nooit van gekomen , en ik vond t zooo moeilijk...had n pyamaatje van haar mee en daar rook ik steeds aan hahahaha ) Dat was voor mij echt t maximale, maar je moet dat gewoon lekker zelf beslissen. Als je weet dat je kleintje in goede handen is, en je ziet het zelf zitten, dan gewoon je eigen beslissing nemen! Denk er gewoon even rustig over na nog, succes met kiezen ja of nee!
Ik zou het wel kunnen hoor, ik ben vorig jaar ook zonder me zoon weg geweest.Maar die bleef bij mijn man.Ik was een weekje weg met vriendinnen. Vond het heerlijk en kwam weer helemaal fris en opgeladen thuis. Zou me ook wel een keer lekker lijken om met me man weg te kunnen,lekker de tijd voor elkaar ik denk dat dat af en toe ook wel eens goed is. We vinden het al heerlijk om een avondje samen weg te gaan even iets anders dan kinderen. Doe wat je hart je ingeeft! En ga anders eerst een weekendje zonder de kleine weg,kijken hoe dat gaat en je kunt een beetje wennen.
Ik ben toen mijn oudste dochter 9 mnd was 8 dagen naar Turkije geweest, de eerste dag was heerlijk, 2e dag ging wel, 3e dag werdt ik gek van heimwee naar de kleine! Ppfff als ik er nog aan terug denk en ik kon geen vliegtuig eerder nemen. Doe het nooit meer! Wel een weekendje en niet ver weg dan kan ik er altijd snel zijn.
Wij vinden het heerlijk. Wij zijn nu al een paar keer een paar dagen samen weggeweest en ook al een keer een week naar de US. Voor mij is een week momenteel de max. Anders word ik echt gek. De kleine maak ik me geen zorgen over, die krijgt meer aandacht en wordt ultiem verwend bij opa en oma. Ik ben zo blij dat zij het ons gunnen om even met zijn tweeen weg te zijn. Fantastisch. De eerste keer vond ik wel moeilijk, maar het wordt makkelijker, zeker als ik zie hoe goed meneer het heeft. Ik bel wel even elke dag, ik kan niet zonder
Ik zou het zelf nooit doen. En al zou ik het willen dan krijg ik nooooit mijn vent zo gek De kids horen er echt bij, ook zeker met vakanties e.d. Maar je moet zelf kiezen, en vooral je gevoel volgen denk ik
ik zou het niet kunnen, lars heeft afgelopen weekend voor het eerst bij opa en oma gelogeerd omdat wij weg waren. ik was blij dat we niet thuis sliepen en het te druk hadden om er over na te denken, maar als ik had gekund had ik m snachts liefst nog opgehaald. we waren zondag dan ook al op tijd weer bij opa en oma om m op te halen. ik moet er dus niet aan denken dat hij een week aan de andere kant van de wereld zit....
Ik heb altijd gezegd; ons zoontje hoort er bij en gaat mee anders gaan we niet. We gaan of met zn allen of niet...simpel
Wij hebben daar ook over nagedacht, omdat mijn ouders het aanboden. Het zou wel lekker zijn, even met z'n tweeën weer, maar met z'n drieën is misschien ook wel heel leuk. Ik kan ook echt zonder mn meisje, dus ik ga het voorlopig nog niet proberen!