Ja, 120 mg. Huisarts zei dat dit oke is. Ik vind het ook heel erg gek dat hij zoveel pijn heeft. De huisarts zei toen het dinsdag open is gegaan en het eruit liep daar de ergste pijn over zou zijn. Het gekke is dat ik voor dinsdag niks aan hem merkte. Maar na dinsdag toen het dus open was sliep hij ineens niet meer, alleen maar huilen, stijgende koorts... of er dan toch nog ergens een prop voor heeft gezeten? Ik weet het niet. Vandaag had hij aanzienlijk minder pijn en heeft hij eindelijk weer eens even alleen gespeeld en ook weer gekletst. Heel fijn
Ja, was echt een rot tijd! Zo zielig en hij at slecht terwijl hij al op de ondergrens zat met gewicht. Buisjes deden zoveel goeds, natuurlijk nog weleens looporen maar geen heftige ontstekingen meer. Nu hoop ik dat dochter uit haarzelf de oorontsteking kan overwinnen. Zij is wel wat sterker dus duimen. Hier trouwens ook vaak nog heftige pijn terwijl er een loopoor was. Dat gaf bij zoontje nooit de verlichting waar ze het over hebben. Sterkte en beterschap
Hoe heeft de huisarts dat onderzocht dan? Want huisartsen en oorklachten.... meestal kunnen ze een acute ontsteking constateren en daar houdt het met oorklachten doorgaans wel mee op. Vind het dus nogal knap dat je huisarts zo kon zien dat het geen bacteriele ontsteking was?