Ik ben vast niet de eerste die dit topic start, maar ben toch benieuwd naar ervaringsverhalen. Wat is beter/ fijner? Een sluitlaken of de Belly-bandit.
Ik ben erg tevreden over de banden altijd... Geen ervaring met lakens. Moet die van mij nog bestellen, die van mijn eerste heb ik zoveel aangehad dat hij opt laast gewoon uit elkaar viel bijna. Je buik hersteld echt mooier en sneller. Vergeet niet vooralsnog regelmatig je spieren aan te spannen als je hem om hebt!
Dankje Chaii, voor je reactie! Je hebt het nu toch over de Belly-Bandit? En je buikspieren aanspannen zeg je? Dus buikspieren intrekken zeg maar
Ik heb een belly bandit maar deze alleen de eerste paar dagen na de bevalling aan gehad. Daarna was mijn buik weer zo goed als strak en de belly bandit daarmee te groot. Dat mijn buik weer strak is heeft alleen weinig te make met de belly bandit en meer met aanleg en het feit dat ik voor mijn zwangerschap al sterke buikspieren had. Ik draag nu gewoon corrigerend ondergoed, zit ook lekker strak om mijn buik. Als je wil mag je mijn belly bandit overkopen voor een zacht prijsje maat M.
Ha Ange84, als Glister geen intwresse heeft, mag ik dan je bellybandit overnemen? Nieuw zijn ze echt te duur voor mij...
Ik had bij mijn eerste een merkloze die mijn man ergens voor me had gehaalt, maar hetzelfde concept als een belly-bandit hoor. Inmiddels ben ik 2+ weken geleden bevallen en er kwam maar niks van om een nieuwe te bestellen online. Als ik heel heel eerlijk ben lijkt mijn buik nu nog sneller te herstellen dan bij de eerste! Ik draag alleen een corrigerend broekje zodat het allemaal net wat leuker staat met mijn kleding. Waar het bij mijn eerste maanden duurde tot ik mijn navel terug had is hij nu na 2 weken alweer bijna terug. Blijf er wel bij dat het fijn is om iets straks om je buik te hebben hoor als je net bevallen bent. Je buikspieren aanspannen ja dat is het intrekken van je buik, lekker veel doen na je bevalling!