Tips bij reflux

Discussion in 'Kraamtijd' started by Sandana, Dec 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ja m'n meisje heeft al nutramigen tegen KMA. Al sinds ze 3 weken oud is. Alleen heb ik het idee dat ze geen KMA heeft.

Wilde haar voeding al veranderen. Wordt jouw voeding vergoed? De minne wel.

Weet je, hier zeggen ze; we willen eerst de reflux onder controle hebben alvorens met een andere voeding te starten, want als ze nu huilt om reflux en straks met krampen erbij, dan wordt een diagnose en behandelplan moeilijk optie stellen voor ze. Maar ja ze heeft wel al weken KMA voeding.

Zij woog 6545 gram en was 59,5 cm lang. Netje dus!

Ga morgen aan ka vragen voor medicatie.

2. dewy

dewy Actief lid

Apr 4, 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook friso allergycare. Nexium is een maagzuur remmer die er dus voor zorgt dat de voeding die terug komt niet meer zuur is en dus niet meer in de slokdarm brand.

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ga het zo direct vragen!

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    bij milan hielp ook bijna niets... hij bleef spugen en door het hele huis had ik handdoeken liggen om de spuug op te vangen..

bleek wel km allergie en reflux te zijn (dus dubbel op) ik gaf bv dus op streng dieet en zantac met motillium

zantac gaf ik gewoon zo of met beetje gekolfde melk en de motillium vond hij niet vies dus dat ging gewoon zo..

maar ben je al eens bij een osteophaat geweest babii?? weet niet of het een heftige bevalling was maar vaak zie je dat er dn een blokkade komt bij die kleintjes en dan wil een osteophaat nog wel eens helpen.. baat het niet schaad het niet toch??

hoop dat de kleine meid gauw op knapt..

hier is het zo dat milan nog steeds makkelijk spuugt maar hij is gelukkig inmiddels van de med. af.

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ook al geweest maar het is nu echt haar slokdarm.

Motillon had ze ook maar ging ze enorm over de zeik van. KMA heeft se ook en dus nutramigen. Ze wordt nu met medicatie ook weer de normale meid die ik ken.

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik ben inderdaad bij de osteopaat geweest ivm m'n heftige bevalling en er zat een blokkade maar verder voelde hij afgelopen vrijdag pijn in haar buik en slokdarm en adviseerde de ka te bellen. Gedaan en dit js dus et resultaat.

Sorry type vanaf tel en dus spel fouten.

7. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    Babii, meis hoe is het nou met je dochtertje??
    ons manneke is ondertussen wel uit het ziekenhuis maar dat het echt super gaat kan ik ook nog niet zeggen.
    We moeten nu naar een manueel therapeut voor kiss syndroom. We gaan checken of dit de klachten van reflux veroorzaken.
    Ik lees nu dat je een heftige bevalling hebt gehad. misschien moet je een google op kiss syndroom. Waarschijnllijk heb jij er ook iets aan.
    ben benieuwd hoe het is??
    veel liefs rensje

8. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Met m'n meisje gaat het weer super! Ze lacht weer, brabbelt en drink haar flessen leeg. Langzaamaan heeft ze weer dikke plas luiers!

Wij worden waarschijnlijk aanstaande dinsdag ontslagen. Ze had toch geen KMA, wel heftige reflux. Nu over op Friso 1 en ze weet niet hoe snel ze haar flessen moet leegdrinken.

Ze slaat wegens afgeplat hoofdje in de snoozzz op haar zij, en slaapt echt super! Ik ben weer zo blij, kon ik die pijn van de afgelopen dagen en weken maar overnemen!

Super dat jullie manneke weer thuis is. Een manueel therapeut ken ik niet, wat is dat? Net zoiets als en osteopaat?

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Google net ven op kiss syndroom, maar dat heeft ze niet hoor. Hier is fysio en ka ed erbij geweest. Ze gooit zichzelf ook niet in die houding, die me erg pijnlijk lijkt, woow....

10. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    babii, allebei mijn zoontjes lagen ook niet in zon houding hoor en toch hadden ze kiss.
    Ik twijfel nu ook hoor maar laat voor de zekerheid uitsluiten of dat de onderliggend probleem kan zijn.
    het gaat hier ook iets beter, ook wij hebben toevallig de snoozzz in het weekend aangeschafd en zo schuift ons manneke niet meer onder de dekens. tenslotte staat het bedje behoorlijk scheef.
    Fijn dat je meisje het goed doet!!! kun je weer een beetje genieten na die rottijd.

nou maar hopen dat ons moppies het ergste gehad hebben!!

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb het de ka, fysio ed gevraagd, maar die denken absoluut niet aan kiss. Ze oogt nu ook weer normaal.

Gisteren wel enorm huilerig bij thuiskomst, maar ze zeiden al, een terugval is te verwachten. Want hèt zkh was nu weer haar vertrouwdem omgeving. Vannacht ook tig keer wakker en normaal slaapt se door.

Nu is het wel zo dat het de eerste nacht op haar kamertje was. Overdag weigerde ze daar te slapen, maar nu lijkt het te lukken "klopt af".

Hopelijk zijn ze snel weer de oude!

12. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    Babii hoop dat het goed blijft gaan ! Hoereert aardigradoosaan het worden! Het gaat langzaam aanweef steeds slechter!! Inweef niet wat ikmoet doen!! Vind het heftig en slaap gebrek breekt ons op

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik snap je tekst even niet? Maar bij slechter worden zkh bellen!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    Tjee was inderdaad goed getypt haha!! Vind het gewoon nog niet echt super gaan. Hij is nog veel onrustig en overdag krijg ik hem zijn bedje niet in! Jij wel bij jou meisje??
    Kiss is trouwens bij ons ook uitgesloten, hij had wel een blokkade in zijn heupen maar hij kon dingen die een kiss baby niet kan.

Tja misschien moeten we leren om er mee om te gaan?!? Maar voel me vaak machteloos.
    We hebben namelijk ook nog een peuter rondlopen die door dit gebeuren vaak even moet wachten en daar voel ik me schuldig door.

15. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    M'n meisje hebben ze weer in een ritme gebracht, slaapt overdag weer goed. Wel in de snoozzzz. Ene dag langer, andere korter.

Snap je punt maar zou toch me de ka overleggen. Ik moet zelf donderdag weer terug mbt een nabespreking.

Share This Page