Hier een ouderwetse mama: split een ei en smeer het eiwit op de billetjes. Ff laten drogen en luier weer aan. Dit zorgt voor een laagje op de plekjes en daardoor wordt het niet geïrriteerd en kan het goed genezen. Het werkt super. (ervaringsdeskundige )
hier Dld wordt aangeraden, de billetjes te wassen met (afgekoelde) zwarte thee (gewoon "english blend") en elk uur ca. vijf minuten de billetjes bloot te laten.
Hmm..aangezien ik Bepanthen in huis had, heb ik dat geprobeerd en dat werkt erg goed. Stijns billetjes vertonen nu nog maar een heel klein rood plekje! Super! Dus...ik kan de eieren, thee en maizena nog even in d ekast laten . Bedankt voor alle tips!
bolbuikje; waar kan je in godsnaam die rode billen creme van A. vogel kopen? Ik ben al bij de Etos geweest, de Kruidvat....uhm noem maar op. Ik kan t nergens vinden...Dank je alvast!
Hier gebruiken we een door de apotheek gemaakte zalf. Recept voor 400 g UNG RESORCINI 8 mg resorcinol 49 ml aqua purificata bag in box 125 g adeps lanae 167 g lin zinc oxid oleas fna Werelds!