zoooo lief.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gisteravond was zo lief. ik kwam naar beneden gelopen, had even wat was opgeruimd boven en ik loop de trap af , doe de deur open en zijn man en kleine plurk aan het schuifelen op dat liedje van elvis presley... van falling in love with you..... en ze keken zoo verliefd naar elkaar papa en plurkie. nou zo heeft ie met mij nog nooit geschuifeld hahaha. mijn man is een hele stoere (denkt ie dan) vent met het gevoel en de romantiek van een baksteen maar als je hem met zijn dochter bezig ziet hahaha.
    jullie ook van die stoere mannen?

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wat lief!!!

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Hier ook zo'n stoere man. Staat met dochterlief op k3 te dansen, kleed de pop aan en uit met dochterlief etc etc. Maar stoer dat ie is haha... Genieten vind ik dat. Smelt als ik ernaar kijk!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

leuk is dat he? volgend jaar of het jaar erop wil mijn man met ons poppie naar K3, EN IK MAG NIET MEE!! nee dat is voor pappie en poppie zegt ie dan :D

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha geweldig!:D

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik smolt ook helemaal weg. en als ik weleens als we bv in de stad lopen hem een hand wil geven zegt ie: ee joh ga weg met dat klef gedoe. of op een feestje wil ie nooit dansen. zegt ie kan ik niet. nou heb gister wel anders gezien hoor hahaha.

7. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    haha hier ook zo'n stoere vent :p jamie mocht geen creme op na zn badje van hem want hij 'is een man'. (ik doe het wel ALTIJD. luister echt niet naar hem als ie dat zegt) maar dan als ie na zn badje met jamie zit te knuffelen en denkt dat ik niet kijk zie ik hem aan zn haartjes ruiken en zegt ie dat jamie zo lekker ruikt. ook als ie soms jamie naar boven neemt om zn luier te verschonen en het duurt een tijdje, luister ik onderaan de trap en vaak hoor ik hem de gekste liedjes zingen. soms sluip ik naar boven en betrap ik hem er op dat ie allemaal dansjes doet terwijl hij zingt en jamie hem maar lachend aankijken op de commode... *smelt*

8. haha hier ook zo,n stoere papa

kennen jullie die reclame van de mac , die man met die roze vleugeltjes, en de toverstaf
    Nou zo,n man heb ik ook

Onze oudste dochte heeft gemiddeld het hele 1e jaar bij papa op schoot doorgebracht :D

Deel Deze Pagina