Bij sommige mensen wel maar goed dat is een discussie die hier in dit topic maar beter niet kunnen aangaan. Je vraagt om tips en niet om een discussie. Hopelijk werkt een van de tips of meerdere en gaat het snel beter.
Ik zie ze nog weleens onder auto's hangen en vroeg me een tijdje terug af 'waarvoor zijn die rubberen slierten?!'. Totdat iemand zei dat het goed helpt tegen wagenziekte. Dus inderdaad een goede optie denk ik hoor!
Ze helpen ook voor de elektrische lading van de auto. Zodat je geen schokken meer krijgt als je een portier vastpakt.
Ik herinner me dat Mn opa dat idd altijd had voor zijn hond en dat leek wel te helpen idd. Die was ook behoorlijk wagenziek arme beest. Gelukkig heeft ze in nl nergens last van omdat je daar geen bergwegen hebt. Hier nu ook op de grote wegen geen klachten totdat je dus slingerend door de bergen gaat. Ik ga in ieder geval vol volgend jaar heel wat tips van jullie meenemen. Want vindt het zo zielig voor der!
Hier ook zo'n strip aan de auto. Een van mijn honden is wagenziek. En sinds dat ding er aan hangt heeft ze niet meer overgeven.