Slechts een select groepje vrouwen geeft borstvoeding terwijl ze zwanger zijn. En toch is alle voedingskleding die ik vind, tevens positiekleding. Ik ben de slankste niet en zo'n positiebuik tekent dan heel erg. Ik ben dus naarstig op zoek naar shirts of jurkjes die geschikt zijn om te voeden maar geen positiemode zijn. Shirt omhoog en hemd omlaag werkt niet. Meeste v-hals shirts zijn ook niet diep genoeg uitgesneden. Heb een flinke G-cup namelijk.
Een bloesje met knopen en daaronder een voedingstop. Een shirt en een xl hydrofiel of iets als onderstaande deed ik meestal https://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsshirt-voedingsshirt-set-van-2-van-biologisch-katoen-jeansblauw-wit-gestreept-906199/#image
Het is toch positie kleding zodat je het zowel tijdens als na de zwangerschap aan kan? Had er nog niet zo over na gedacht haha! Zoiets? View attachment 728298
Ja, hier liep ik ook erg tegenaan! Mijn buik was na de bevalling bijna direct weg. Ik heb bij de h&m wat voedingskleding gevonden, zonder buik. Volgens mij wel alleen online te bestellen. Verder inderdaad veel bloesjes gekocht. Ook bij de h&m voedingstopjes besteld (2-pack voor 20 euro geloof ik?) En die eronder. Erg gemakkelijk, doe het nog steeds zo!
Ik heb een aantal shirtjes van bon prix - my nursing fashiog gekocht. Ik vind het fijne shirts, onze dochter is inmiddels ruim 2 en drinkt alleen nog snachts, maar ik draag ze nog steeds. Ik kocht er ook een paar bij de H&M, maar daar vond ik de pasvorm minder prettig van, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Beide online bestellen, ik ben toen echt in 2p verschillende winkels geweest, nergens iets te vinden.
Ik deed in principe overal een hemdje onder. Met t shirt gewoon shirt omhoog en hemdje omlaag of een voedingshemd. En veel blouses en blousejurken. Hemdje eronder, knoopjes los en klaar. Blousejurkjes vond ik echt ideaal, die zitten een beetje los en dan met een ceintuur om de buik, maar dan valt het niet zo op als je nog een buikje hebt.