Tips: Buggy mee op vakantie?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by maaike pati, Mar 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maaike pati

Mar 29, 2007
    56
    0
    0
    den haag
    Hey,
    In augustus gaan wij met ons zoontje ( dan 2,5 jaar) op vakantie naar Rhodos voor tien dagen. Nou is mijn vraag of ik nog de buggy mee zal nemen. Hij wil nu al vaak lopen en zit er eigenlijk alleen in als we wat langer lopen. We zitten op een all in resort maar willen misschien 1 of 2 keer naar een stadje toe. Ik vind het eigenlijk zonde om hem mee te nemen voor maar 1 of 2 keer. Iemand ervaring? Tips?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Kijk even bij het ressort of ze geen buggy's te leen hebben! Wij hebben de afgelopen 3 jaar in verschillende ressorts leenbuggyA's gezien. Soms tegen borg en soms huur. Het zijn dan niet de allermooiste, maar ze voldoen......

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,409
    0
    0
    NULL
    NULL
    is toch misschien juist makkelijk om mee te nemen? op het vliegveld kan je hem gebruiken als je langer moet wachten en om lekker spullen in te dumpen ;) hoef je het niet te dragen. Het mag gratis mee in het vliegtuig, dus waarom niet ;)

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vond het alleen hierom al heel makkelijk om hem mee te nemen. Wij moesten op schiphol ergens helemaal achteraan zijn voor het vliegtuig en dan is hij wel erg makkelijk omdat je zo niet met je handbagage en kind hoeft te slepen en je zo ook iets sneller daar bent. Op vakantie zelf hebben we hem bijna niet gebruikt (de afgelopen 2 jaar) maar wel als we van het resort afgingen. Erg handig om tassen aan te hangen (ook voor drinken, zonnebrand, iets te eten ofzo).
    Maargoed ik nam hem ook vaak mee als ik met een vriendin ging shoppen (robyn uiteraard ook mee). Robyn liep gewoon maar wij hoefden niet met de tassen te zeulen :D

5. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zou hem echt wel meenemen. ook als ie dus wel veel wil lopen sel je toch eens voor dat je naar strand bent geweest en je nog een stuk moet lopen en je zoontje zit de hele tijd te jengelen omdat ie moe is en je ook nog tassen hebt met handdoeken ed. en het is warm je bent miss verbrand...... ik zou hem echt meenemen. wij hadden zelfs voor onze 4 jarige meid een buggy mee naar disney ze zijn zo handig die dingen en is beter voor je rug hahahaha

6. maaike pati

Mar 29, 2007
    56
    0
    0
    den haag
    Ok Thanx allemaal,
    IK neem hem denk ik toch maar mee, genoeg goede argumenten gehoord :)

Share This Page