op vakantie en heel veel vragen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sila24, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ey dames wij gaan met mijn zoontje eind van deze maand naar tr vliegen. Ik heb een aantal vragen. Ik wil maxicosi en onderstel van kinderwagen meenemen en het liefst wil ik die vliegtuig mee in kan dat? en ik wil daar gewoon goedkope buggy aanschaffen. En we vliegen met corendon rekenen ze de kinderwagen in die 25 kilo max die ik mag meenemen?

2. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    kinderwagens rekenen ze niet mee in gewicht.
    onderstel en maxi cosi mag je tot in het vliegtuig meenemen zodra je het vliegtuig instapt moet je de kinderwagen achterlaten., raad je aan een draagdoek/zak mee te nemen want vaak krijg je bij uitstappenniet gelijk je kinderwagen en moet je veel open met je kleine uk

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ok thnx voor je antwoord en is het beter om maxi cosi mee te nemen of gelijk al zo'n opvoubare buggie?

4. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    ik zet de maxi cosi altijd op mijn buggy (deze in ligstand), zo heb je de beschikking over allebei, weet niet of je daarna nog met de bus verder moet maar dan ligt de kleine lekker in de maxi cosi

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke dat is slim idee , welke buggy heb je dan? ik koop zo'n simpele denkik maar die kan helaas niet in ligstand

6. lorena76

lorena76 Actief lid

22 aug 2011
    471
    0
    0
    hoi heb er 1 van nijntje en had hiervoor ook 1 die niet in ligstand kon maar maakte de maxi cosi vast met een bagagedrager met van die haakjes. aan de 1 ene kant vastzetten van de hendel in laagstand achterlangs en dan were vastzetten aan de hendel van de maxi cosi.

7. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Je hebt ook buggy's waarje ook een maxicosi op kan zetten, wel wat duurder maar misschien wel handig.

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

En wat moet ik allemaal meenemen voor zoontje

in ieder geval spenen flessen en zijn voeding maar wat nog meer??

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waarom zou je de maxi cosi meenemen? Ga je daar met een auto dan? Anders zou ik gewoon de normale kinderwagen meenemen. Je kan hem toch gratis meenemen.
    Wat wij deden toen mijn zoontje 2 maanden was was op het vliegveld in de draagdoek. Heel makkelijk.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb nu buggy gekocht die neem ik mee :D

Deel Deze Pagina