Gaan staan dmv mond

Discussion in 'Baby en dreumes' started by grasspriet84, Mar 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Oké de titel klinkt een beetje gek...

Onze kleine man gaat sinds een paar dagen zelf staan aan de tafel of de box. Op een of andere manier heeft hij zichzelf aangeleerd dat hij zich niet alleen optrekt met zijn handen, maar aan tafel zet hii ook zijn tanden in de tafel. Hij gebruikt dus zijn handen en zijn mond. Aan de box zet hij zijn hoofd tegen de box en gebruikt dus handen en hoofd.

Eerst wist ik niet zeker of hij ook kracht zette met zijn mond maar na vanavond wel. Hij wilde zich aan mij optrekken toen ik op de grond zat en hij zette zijn tanden in mijn arm. Had de afdrukken in mijn arm staan. (Au...)

Als ik dat hij dit aan tafel doet, dan doe ii mijn hand voor zijn mond, maar ben er natuurlijk niet elke keer bij. Lijkt mij dat dit niet goed is voor zijn boventandjes. Kan ik hem dit afleren en hoe doe ik dat?

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Niemand die een tip voor me heeft?

3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Nee helaas. Ik denk dat het vanzelf over gaat, maar zolang hij het doet blijven corrigeren.

4. TiToTam

TiToTam Bekend lid

Feb 8, 2017
    699
    400
    63
    Female
    Niet herkenbaar idd... Vraag me ook af of je echt meer kunt doen dan corrigeren als je het ziet. Hij gaat vanzelf steeds makkelijker opstaan dus heeft vast z'n tanden niet meer nodig over een tijdje!

Share This Page