(weer) vloeien van de bevalling of toch eerste menstruatie?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ysabella, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Na de bevalling heb ik echt heel weinig gevloeid, wel 5 weken maar het viel me echt heel erg mee. Veel minder dan wanneer ik ongesteld ben. Nu vloeide ik tot gisteren al bijna een week niet meer en opeens sinds gister verlies ik best wel veel bloed. Ik dacht eerst dat het nog van de bevalling was, aangezien ik normaal bij een menstruatie echt wel last heb van krampen( normaal beginnen de krampen 3 dagen voor de menstruatie) en nu helemaal geen enkele kramp:eek:(!)

Ik vraag mij nu dus echt af, is dit nog van de bevalling of ik heb een pijnloze menstruatie? herkend iemand dit?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Bij mij was het mijn menstruatie (bij mij 3 van de 4 keer ruim 5 weken gevloeid dan een week niet en dan ongesteld). Na de laatste bevalling voelde ik dus met 4 weken ook mn ei alweer springen, nou ja groeien ;)
    De eerste paar keren verliep het bij mij ook anders dan ‘normaal’.
    Dus het zou in jouw geval ook goed kunnen. :)

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zwangerschap kan een boel rechtzetten in je lichaam. het kan best zijn dat de oorzak van je krampen weg zijn na je zwangerschap. en je nu weer vruchtbaar bent dus je periode krijgt. Bij mij was t 2 weken na bevalling bloeden,dan 2 weken niet en daarna gewoon ongesteld met dus 5de week na bevalling.

Deel Deze Pagina