Wales

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Yellowsun, 11 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    we zijn al een hele tijd op zoek naar een leuke vakantie, nu heb ik een reis via pharos reizen naar wales gezien. Wie is daar ooit geweest en wat waren jullie ervaringen?

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik ben er een paar keer geweest toen we nog in de UK woonden (wij gingen naar in Criccieth). Ik vond het geweldig. De rit ernaar toe was ook al leuk. Prachtige natuur, vriendelijke mensen.

Yellowsun vindt dit leuk.
  3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wij hebben via Pharos een keer een Wales en Ierland rondreis gedaan met kinderen. Wij vonden het echt heel mooi. Leuke stadjes, kastelen, mooie kustlijnen en zelfs nog een dolfijnentocht gedaan. Ierland was trouwens ook super. Geen idee of ze die reis nog hebben, maar dat was wel een aanrader.

4. Love1987

Love1987 Niet meer actief

De kust is prachtig, erg mooie uitzichten, kneuterige dorpjes en rustige zandstrandjes!
    Maar het is er niet voor niks zo mooi groen ;) je moet wel geluk hebben met het weer!

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Oh wat leuk een dolfijnen tocht? Waar heb je die gedaan?

6. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben inmiddels geboekt heb er een veel zin in, dus als jullie tips hebben graag!

nelta vindt dit leuk.
  7. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Bij Fishguard heb je een hele mooie vuurtoren op een eiland voor de kust, en heerlijke fish and chips in het dorp, ook prachtige strandjes!

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Het was in het plaatsje St Martins haven en de tocht ging rond Skomer Island.
    Wij zaten trouwens in Tenby en andere aanraders zijn Folly Farm, Dinosaur park, St Govans Chapel (erg mooi daar) en hebben we stukjes gelopen van het Pembrokeshire Coast path

Deel Deze Pagina