wij twijfelen dus zo om naar deze camping te gaan. Maar wat jou betreft een aanrader dus. Wij hebben geen moeite met grote campings. En voor de kids moet voldoende te doen zijn ook qua vertier. Is er s'avonds op die camping ook wat te doen?
Hier ook ervaring met Bella Italia, wij zijn er drie keer geweest, maar altijd in het voor- of naseizoen. Persoonlijk vind ik het dan al druk genoeg, ik zou er niet in het hoogseizoen naartoe willen (maar ik wil sowieso nergens in het hoogseizoen naartoe). Wij vonden het een prima camping. Ja, groot inderdaad, en kleine plaatsen, maar wel veel faciliteiten, superlekker restaurant, op loopafstand van Peschiera (aanrader), en pal aan het meer gelegen. Grootste nadeel (op de kleine standplaatsen na) vond ik de ellenlange rij bij de receptie om in te checken (óók wanneer je met bijvoorbeeld Eurocamp hebt geboekt), en het zwembad is erg koud.
Ja ik vind het een aanrader. In de avond is er voor kinderen veel te doen, voor Volwassenen in de avond een stuk minder. Voor volwassenen is er tussen 21.00 en 23.00 animatie bij het zwembad in de vorm van spel en show. Wij doen hier zelf nooit aan mee.